Nuffnang Ads


Tuesday, April 5, 2011

Lawak bangang apakah ini..??

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj-bcFGImeSIpH9JQohbElhuiIK6BYf3YD5N_iiUz5Z1g0blEeS40ET_OhGSjpaXQV7WnOh2kJrSVg6WsEhyb8_B_zvqsHp8fG7ElLZd0ZzIKKGdrNO-bDnWaXz1tMmBj1zvdau0XOYPAot/s1600/miss+malaysia.jpg

Chop! tertengok video yang dipost kat blog abg nara sangat dasyat teruknya.. kenapa harus terjadi pekara-pekara yang meruntuhkan akhlak ini.. dimana letaknya pihak berkuasa yang berwajib sampai pekara sebegini tidak dapat dibendung..??

Tengok!!


Adakah kaum pondan di Malaysia sudah diberi keistimewaan setaraf dengan pondan-pondan di Thailand..?? tak cukup malukah kita bila kesemua pondan itu datang dari bangsa melayu..?? tak cukup malukah kita bila pakaian tradisi kita dipermainkan sebegitu rupa..??

Munkin video berkenaan tidak seteruk video sex yang melibatkan pemimpin pembangkang tapi apa yang boleh kita ambil tahu disini.. keadaan seperti ini sangat memalukan.. cuba bayangkan anak-anak muda yang masih bersekolah melihat akan video ini.. apa mereka akan ingat itulah budaya asli turun temurun nenek moyang mereka sampai diagung-agungkan sebegitu..??

Tak cukupkah laknat yang diturunkah allah untuk kita sedar akan malapetaka yang bakal tiba..?? tak cukup angkuhkah kita sampai mengagungkan kaum tak mengaku umat ini..?? kemana perginya pihak-pihak yang bertanggungjawab yang sepatutnya melakukan kerja-kerja pembersihan aktivity yang tidak masuk akal ini..??


1 comment:

NiSha said...

biar betul diorg ni.. aduhai..