Nuffnang Ads


Monday, December 6, 2010

asal blog pemilik cantik dan hensem..



selamat malam.. aku cuba menaip artikel ini secepat munkin sebab masa untuk permulaan CSI di AXN tinggal beberapa minit saja lagi.. ok.. dah baca tajuk..?? baca sampai habis..


"asal blog pemilik cantik dan hensem..  mesti ramai pengikut.."


hahaha.. nie bukan rencana iri hati atau dalam sifat popularnya JELES!! tapi ini hanya mau share.. ketika ini blog2 baru muncul bak cendawan tumbuh lepas hujan.. setiap hati ada saja yang baru.. dulu time aku mula2 setup blog aku nie.. amatlah sikit utk baca blog2.. tapi sekarang.. ambik kau.. berlemon2 banyaknya..



setelah dinilai dan melakukan terjahan secara senyap2.. aku melihatkan blog2 yang pemiliknya awek yang bermuka licin dan hensem tak hengat pasti pengikutnya beratus2.. haah.. betul.. aku pun naik hairan.. kenapa aku hairan.. sebab ada sesetengah blog belum sambut besday yang pertama tapi pengikut mengalahkan mawi.. eh mawi popular kah skang..?? hahaha...



tapi aku memang tabik bergulung2 lah kat mereka2 yang cun dan hensem nie sebab mereka bukan takat cantik dan hensem tapi kisah dan cerita yang mereka sampaikan di blog tu boleh diterima oleh pembaca.. tapi pecayalah.. lebih ramai yang masuk sesuatu blog tu sebab nak tgk muke tuan punya blog!! aku salah seorangnya hahaha.. baik korang mengaku cepat...

 * aku belum sampai tahap ceom sceen lagi ok!!

nanti dikesempatan aku nak senaraikan blog2 yang pemilik dia layak digelar cun, cantik, hensem dan berbakat.. aku..?? aku tak la.. sebab aku pemalas.. nie update pun sebab mengisi masa yang terluang.. kalu aku banyak masa macam2 lah aku update.. ok.. time out~!

* sebab ape aku suka CSI..?? selain dari dapat belajar.. awek2 dalam citer nie tak pernah mengecewakan.. hahaha.. ayoh!!


3 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

keh keh keh.mmg lumrah blogger cmtuh kot :P

kenshiro said...

hehehe.. ini tidak adil!!

muhd taufiq said...

harapnyer aku trmasuk kategori hensem..haha