Nuffnang Ads

Tuesday, August 3, 2010

Buaya @ Port Dickson

cerita pasal buaya kat PD memang dah lama dengar tapi hanya dok dengar-dengar cerita jerk tapi bukti tak der.. 2 hari lepas bangkai buaya betina terdampar kat persisir pantai dekat ngan tanjung agas, PD.. ambek kau.. nak bohong ape lagi..??

bukan calang2 buaya tu kalo dah berat sampai 1 tan.. tu baru mati sekor.. tah berapa banyak lagi ada kat situ pun kita tak taw lagi... dan hari nie dalam peper kuar lagi kenyataan yang tah ape2.. paling lucu la bila menteri besar kuarkan kenyataan buaya tu munkin sesat.. tak jumpe cari jalan pulang.. haiyo.. itu macam ka..

tak kan kot buaya sebesar tu ader penyakit pelupa kan.. hehee ape pun area panas pantai port dickson bakal menjadi tumpuan bukan org gie bekelah dah lepas nie tapi gie tgk buaya.. hahaha...

1 comment:

rozaini said...

kt shah alam pun ade boye kn? :guling: