Nuffnang Ads

Tuesday, August 3, 2010

Anna Lesovaya


hari minggu hari tu dalam keadaan kebosanan tiba tertengok plak satu telemovie kat astro ria bertajuk "buta warna" layan punya layan terlihatlah awek cun yang berlakon dalam drama nie.. Anna Lesovaya nama beliau cukup comel, cantik dan sama waktu denganya.. model kacukan spain dan russia nie memang membuatkan aku tak jadi nak tido bile dah tgk citer tu.. walaupun cerita tu dah separuh jalan aku tetap nak tgk gak cerita nie sampai habis..

yang jadi hero plak bukan sebarangan awie tu haha jadi mat selenge dlm drama tu memang lawak tak ingat la.. tambah lak ngan jihan raja lawak yang memang cun habis dengan spek besar ala perempuan mental tak betul..hahaha serius lawak.. godek punya godek nie cerita arahan jihan miskin tak sangka lak mamat nie leh hasilkan drama semacam nie.. kreatif gak kepala otak dia...

wokeh berbalik pada gadis comel tadi Anna Lesovaya dia nie baru berusia 19 tahun jerk rupanya.. dan merupakan model antarabangsa yang berpangkalan di kuala lumpur wah~!! haha dia nie banyak gak outing shoot untuk majalah2 gempak kat malaysia dan luar malaysia.. nak cerita lebih pun aku bukannya tahu sgt pun beliau niekan.. kenal ape tah lagi hahaha.. ape pun syok tgk dia belakon~!! cayalah!!

2 comments:

rozaini said...

ape lg weh gi ar masuk minang :guling:

kenshiro said...

dah masuk dah.. tunggu la aku up gambo..=))