Nuffnang Ads


Wednesday, October 20, 2010

Makan : Thai Express.. untuk rasa thai yang sebenar...



Kalau korang masih mencari-cari makanan thai yang benar2 asli aku nak syorkan korang satu restoran yang cukup best!! bagi aku ia sudah cukup membuka selera perut yang sedang lapar..

Terlebih dahulu aku ingin mengucapkan pada seseorang pegawai bank  sebelum makan dia gie bank kot!! kerana dengan rasa bangganya telah membelanja aku lunch di Thai Express..!! bukan pejabat pos atau pusat mel yer..!! ia sebuah kedai makan yg ala2 pejabat pos.. yer kot.. entah la..



Thai Express adalah sebuah rangkaian restoran ala thai yang paling belambak cawanganya didunia.. tapi jgn terkejut sebab kat Malaysia ader dua jerk.. hahaha.. satu di The Curve dan satu lagi di Pavillion, KL.. kalo korang keluar negara seperti indonesia, new zeland, australia, singapore, china dan mongolia korang leh jumper restoran nie..



Menu kat restoran nie plak.. okeh aritu aku try nasi goreng ayam bangkok.. mula2 ingat nak ambek nasi goreng yg top kat restoran tu.. aku lupe dah name dia.. tapi nasi goreng tu kegemaran Raja Thai taw.. tapi pedas!! so nasi goreng ayam jerk la.. tak sah la kalo gie restoran thai tak mintak tom yam kan..!! tom yam dia memang super duper best!! - pujian aku bukan sebab org belanja okeh.. ini betul-betul.. bukan cobaan...



Harga..?? aku rasa harga dia berpatutan dengan hidangan dan servis yang dilakukan.. chaiyok!!!

No comments: