Nuffnang Ads


Thursday, October 14, 2010

Proton Inspira : Bila proton ketandusan idea...



Hari nie sebuah lagi model kereta buatan malaysia beranak dengan jayanya.. Proton Inspira nama yang memang pelik dan susah nak popular nie bakal memenuhi jalan raya malaysia tak lama lagi.. disebabkan rupa bentuk saling tak tumpah macam Mitsubishi Lancer pasti ia akan menjadi pilihan orang-orang yang tak mampu nak pakai kete import..cam aku..huhu..

Dah habis idea kah para arkitek2 designer yang bergaji berbelas2 ribu kat proton sampai cam nie hasilnya..?? kalo nak dinilaikan hasilnya.. aku rasa aku pun boleh upgreat kete lain jadi best pastu suh proton keluar.. mana idea pemikiran hasil anak tempatan..?? kalo lah orang jepun datang malaysia tgk.. tak ker malu..?? malu kot!!

Munkin ahli tertinggi proton mempunyai alasan yang lebih best sebab proton inspira nie.. munkin nak lakukan kereta.. sebab tiru.. atau  nak tunjuk kat jepun yang malaysia boleh tiru kete diorg.. haha.. tapi tak silap aku ramai gak orang jepun yang berkerja diproton.. mereka dibayar gaji berkali2 lebih tinggi dari rakyat tempatan..

akhir kata.. kalo proton belum mempunyai moto khas untuk kereta baru diorg nie aku ader satu.. nah..!!



Proton Inspira..Inspirasi Mistubishi Lancer~!! hahahaa...

No comments: