Nuffnang Ads

Wednesday, January 5, 2011

" Blog Aku, Bukan Privasi Lagi "


Aku tak taw la nie contest berbentuk ape.. tapi memandangkan ia mudah ala - ala menjawab soalan siapa nama ayah kamu jadi aku pun join jerk lah.. dijemput oleh tuan punya diri untuk menyertainya jadi aku pun join.. ia menyeru supaya korang yang punya blog cerita pasal blog korang kot..?? kalo korang nak tahu lebih lanjut boleh layari laman sesawang beliau ah!! Shaofie


Perihal Blog Aku..


Blog aku nie tak der lah bagus.. hebat dan gemilang mana pun.. cuma digunakan untuk masa terluang.. tak punya diari tetap untuk coretan pasal hidup.. kadang-kadang semua benda aku sumbat.. sampai kadang lambat nak update.. itu pekara biasa.. nak kata blog aku menceritakan kisah aku saja nampaknya tidak sebab cerita pasal orang lain pun boleh terdapat kat blog aku nie.. jadi secara sukerelanya semua orang boleh baca.. tidak kira yang reti baca atau pun tidak.


Wasiat..


Dia suruh wasiatkan.. tanpa berfikir panjang aku wasiatkan pada Qistina, Yuyun dan Eila.. korang buat lah apa cara pun... pastu wasiatkan balik kat orang lain.. hehehe..


Akhir kata...


Mudah kan?
Jom Kita Kecoh.
Lagi Ramai, Lagi Meriah... Tapi Tak Der Hadiah.. <-- macam pernah tengok ayat ini.. tapi dimana yaa...


No comments: