Nuffnang Ads


Thursday, January 13, 2011

Calon - calon pengetua Akademi Fantasia musim ke 9

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi3GzAHqWiCz6idhsvkzVKnG6Jmsd6om76L4K0NBgVf7sYo49TmZQo7XbAlb_xpab-UYC13E1laxhi6139NmyvmEnJiGOcdfnG35XUqUCZf5ApYX2Yayx8VyZItfj7nomEno8Jracvwar8/s1600/Akademi+Fantasia.jpg

Program Realiti kebanggaan Astro kembali lagi.. Musim ke 9 Akademi Fantasia akan kembali menemui peminat tidak lama lagi.. preview mengenai tarikh dan lokasi uji bakat telah disiarkan. kelainan pada edisi kali ini bila Astro dengan terujanya akan memilih pelajar-pelajar bukan saja bagi mereka yang datang ujibakat tapi yang menghantar video secara online.. nampaknya cikgu saida yang meletop2 kat youtube boleh masuk kali ini!


 http://cdn.drivenmedia.com.my/ohbulancom/wp-content/uploads/2010/12/amy03.jpg
 * aku nak sangat tengok amy search jadi pengetua..


Bagi menambahkan kepelikan pada edisi kali ini dengar cerita kerusi pengetua akan diberikan kepada orang luar.. yeah.. luar negara!! sudah pasti manusia dari negara Indonesia menjadi pilihan sebab..?? kebanyakan artis yang lahir dari program realiti ini tidak dapat lagi menembusi pasaran Indonesia selain daripada Kaer.. tu pun dia dah jadi warganegara sana.. hampeh punya budak!
Hint! Hint! siapa yang paling layak duduk kat kerusi pengetua..??



Anang Hermansyah.jpg

Anang Hermansyah

Duda Krisdayanti berusia 41 tahun memang terkenal di Indonesia sebagai pencipta lagu dan komposer.. lagu-lagu yang dihasilkan beliau sangat membuahkan hasil.. 


Erwin Gutawa

Ayah kepada penyanyi pintar Gita Gutawa merupakan seorang komposer yang sangat disegani di Indonesia.. selain tu dia gak merupakan seorang kordinator okestra  yang hebat same cam Datuk Ramli MS!!

 

Dhani Dewa 2005 2.JPG

Ahmad Dhani


Bekas hasben Maia Ahmad dari kumpulan Ratu.. pencetus revolusi muzik rock dengan dewa19 hasil didikan komposer, penulis lirik dan pengubah lagu hebat ini juga terhasilnya kumpulan The Rock yang dianggotai oleh anak-anaknya.

 

Glenn Fredly.jpg

Glenn Fredly

 

Penyanyi hebat ini antara yang paling diminati di Malaysia.. pernah berkahwin 2 kali dan isteri terakhir adalah penyanyi Dewi Sandra telah menghasilkan 9 album dan telah memperoleh banyak anugerah.

 

Templat:PAGANEME

Krisdayanti

Penyanyi dan pelakon wanita hebat Indonesia ini merupakan calon pengetua yang paling sesuai dari segi wanita.. dah keluarkan berpuluh2 album dengan sedozen anugerah tak kira di Indonesia dan Asia sememangnya layak duduk dikerusi pengetua AF kali ini..


Apa kata anda..??


Dah tak der rakyat Malaysia gamaknya!!

Korang nak try..??

..

..

Ujibakat Akademi Fantasia Musim ke-9 secara ONLINE

Ada suara.. ada bakat sila lah meroyan hasilkan video hebat sekarang !!


Kerana nie merupakan Akademi Fantasia yang terakhir di hasilkan oleh Astro.. dari dulu lagi dengar terakhir tu...





2 comments:

Ayuni said...

dh xde org Malaysia ke? naper smua yg seberang?

kenshiro said...

tu la pasal.. khabar angin kata kerusi tu untuk orang luar.. tak kan justin bieber plak.. hehee...