Nuffnang Ads

Sunday, January 23, 2011

gaji blogger lagi tinggi dari gaji menteri...

IMG_8505
 Picture by : redmummy.com


Semalam Berita Minggu muka depan menulis akan tentang keuntungan yang didapati oleh sesetengah penulis blog boleh mencecah RM 1 Juta!! tak kew gila nama nya.. macam mana dengan menaip boleh dapat duit semacam itu punya banyak duit..??

http://www.membuatblog.com/images/blog-tun-dr-mahathir.jpg
Tun Mahathir juga ader blog sendiri..


Memang tidak dinafikan memiliki blog peribadi adalah suatu yang akan menjadi kemestian pada hari ini.. pada mereka yang pandai mengunakan komputer... memiliki blog adalah satu wadah diari untuk berkongsi cerita dan berhubung dengan pembaca lain.

http://massa121.files.wordpress.com/2008/03/bt_09_1.jpg?w=500
Raja Petra Kamarudin antara penulis blog politik yang popular dan kaya...

Ada kew blogger yang mendapat hasil lumayan pada blog mereka.. jawapanya mesti la ada.. tapi tak la semua.. mengikut pengiraan suruhanjaya sekuriti terdapat lebih 50 ribu penulis blog pesendirian di negara ini.. dan jangan lah korang semua percaya yang semua penulis blog tu kaya dengan blog masing2.. usaha dari bawah sudah tentu untuk mencapai sesuatu yang membuahkan hasil.

http://www.bloggerwanita.com/wp-content/uploads/2010/04/redmummy-mymetro.jpg

Percayalah kalau Lisa Surihani ader blog aku rasa dia pun boleh jadi kaya dengan cepat.. Mak Merah atau Redmummy antara penulis blog yang pernah mendapat RM 12 ribu sebulan hasil dari iklan di blog beliau.. tak kew senyum sampai ke akhirat tu!! basic gaji menteri pun dalam RM 7,8 ribu jerk.. tu pun jenuh nak kena gie metting sana sini.. redmummy hanya perah otak menaip jerk leh dapat RM 12 ribu..!!

http://1.bp.blogspot.com/_-a5YACrCbRY/TPtrx5wkdUI/AAAAAAAACWc/Kxw3x9vUHWU/s1600/ben%2Bashaari.JPG

Cik epal pernah tayang cek yang nuffang kasi pada beliau.. tu baru Cik epal.. aku nak taw gak berapa income Ben Ashaari dan Hanis Zalikha dapat..!! mesti berkoyan2 gak... tapi harus diingatkan disini.. janganlah kita mengejar akan duit itu sebab orang yang datang membaca blog kita tu bukan saje2 nak kasi korang duit tapi diorang nak baca apa yang korang sampaikan.. so.. jadilah diri sendiri..


No comments: