Nuffnang Ads

Tuesday, January 11, 2011

Gambar gadis cuci kereta kembali lagi...


Jika dulu ader koleksi gambar awek cuci moto besar .. kini ader edisi kedua.. Gadis sunti cuci BMW.. panas its hot!! gambar-gambar ini aku perolehi dari blog info coner.. tak taw la dimana lokasi jenayah ini dilakukan.. dengar cerita kat i-city, shah alam.. kenapa aku tak taw nie!! dah 3 bulan kot aku tak cuci kete...!!!!

Oleh sebab itu.. marilah cuci mata..!!

http://2.bp.blogspot.com/_ufvCOdVcnYM/TSwlpdbuO6I/AAAAAAAAGBk/hSo9zQBOQu0/s1600/cc1.JPG


http://4.bp.blogspot.com/_ufvCOdVcnYM/TSwlpEilo9I/AAAAAAAAGBc/KGNqKvbmoJM/s1600/cc2.JPG 
http://3.bp.blogspot.com/_ufvCOdVcnYM/TSwlo4zJmnI/AAAAAAAAGBM/59VysBCgb6Q/s1600/cc4.JPG 


http://3.bp.blogspot.com/_ufvCOdVcnYM/TSwlpHZgb7I/AAAAAAAAGBU/j7PN8imWScM/s1600/cc3.JPG



http://2.bp.blogspot.com/_ufvCOdVcnYM/TSwlok6B8rI/AAAAAAAAGBE/e4frnseI9hQ/s1600/cc5.JPG



* pada yang mereka dibawah umur dan dibawah pengaruh ibu bapa diminta supaya memintak izin ibubapa masing2 sebelum anda terus tidak berganjak dari depan pc. 
* semua gambar hasil dari pada Info Coner


Kenapa ianya terjadi.. ?? kedai cuci kereta tak laku..?? atau tidak ada lagi bangla sanggup untuk cuci kereta..?? atau gadis cuci kereta pakai tiub lebih bersih dari mamat pakai suar pendek..? sama-sama kita renungkan...
 
 
 

4 comments:

Myra Jay said...

Macam2 sekarang.. dunia oh dunia..

Raja Fiqri Fauwaz said...

Perh. Aku nak juga lah.

Ni semua pengaruh media hiburan ni.

haha..

kenshiro said...

semoga allah lihat apa yang umatnya lakukan...

kenshiro said...

pengaruh boleh datang dr siapa2 saja cuma kita sendiri yang menentukan...