Nuffnang Ads

Monday, January 10, 2011

Mak aku lagi hebat dari Michelle Melodi..??


ANGELINA ANAK WATIE ELITE
 *Picture kredit to Zoneartis.com
 
Melodi adalah sebuah rancangan hiburan yang paling diminati oleh semua kaki gosip artis tanah air.. dari 30 minit sekarang dah jadi 60 minit rancangan itu keudara setiap minggu. dan minggu lepas yang baru jerk lepas 2,3 hari lepas aku berpeluang gak menonton melodi secara keseluruhanya di Hospital Sungai Buloh..?? haah.. bawak adik-adik ku yang demam.

ANGELINA ANAK WATIE ELITE
*Picture kredit to Zoneartis.com

Topik hangat yang diperkatakan yang menarik minat mak aku untuk berkata-kata ialah pasal "siapa Angelina" yang menerjah budak perempuan yang konon nya anak luar nikah artis.. Michelle wartawan Melodi yang sudah lama dalam Melodi.. dia memang taiko..!! dalam babak Melodi mengkaburkan gambar ibu artis yang dimaksudkan tu.. mak aku dengan sepantas kilat cakap nie mesti anak Watie dari Kumpulan Elite.. aku tak tutup mulut dah lepas tu...

ANGELINA ANAK WATIE ELITE
*Picture kredit to Zoneartis.com

Bertambah tak tutup mulut bila mak aku siap cakap.. "dulu memang dia ader anak sorang.. tapi dia cakap dah meninggal..?? " ujar mak saye!! OMG.. dasyat gak mak aku nie!! tapi aku sebenarnya agak takut nak mengeluarkan artikel yang tak berapa nak betul sebelum diperbetulkan.. tapi bile  dah  ada blog hiburan mula keluarkan.. aku turun same terjun dengan labu-labunyalah.. 

Kadang-kadang tengok industri seni negara nie nampak cam sengal pon ader.. hal2 macam nie pun boleh terjadi.. kau ingat Hollywood..?? tolong!! la.. takat jual kaset.3,4 puluh ribu keping pun jenuh nak berasap ketiak.. dah la kaset plak tu..tak payah nak tunjuk hebat sangat..  buat baik sudeh.. apa pun.. syabas buat mak saya!! apa pun kite tunggu jerk lah kebenaran mengenai kisah remaja perempuan anak luar nikah nie.. semoga ianya mendapat cara penyelesaian yang terbaik.. amin...


2 comments:

dyah pinky! said...

wah gitu. kelasss gitu mak u.
hehehe.

:)

Zool Blogger said...

hEBAT TU.. boleh ganti Nas Ahmad dah

ZooL