Nuffnang Ads

Monday, January 17, 2011

Suami @ Pakwe tak hensem..?? Tak payah risau...

http://farm1.static.flickr.com/79/269334952_0e5820b20b.jpg

Selalunya pada wanita.. untuk mendapatkan balak atau suami yang hensem.. comel dan segak dipengaruhi oleh bayangan anak yang bakal dihasilkan.. pada hal tak sedar diri tu tak der lah cantek mana.. tapi masih bersungguh untuk mendapatkan anak yang comel dan comel.. dan comel..

http://www.nilacharal.com/enter/celeb/images/George%20Clooney.jpg

Satu kajian penyelidik yang dibuat oleh golongan wanita di Britian mendapati ramai wanita memilih selebriti yang hensem dan tampan sebagai penderma sperma bagi mereka.. sperma paling laris ialah milik George Clooney dan David Beckham..!! OMG.. boleh meh..?? kau ingat kalo pakai sperma Khairul Fahmi anak ko nanti leh jadi penjaga gol hebat..?? tak munkin la kot!! 

http://bestuff.com/images/images_of_stuff/210x600/lee-jae-jin-102743.jpg

Tambah sekarang nie muncul pulak pelakon-pelakon Korea yang pesyen rambut kalah kucing siam tu.. memang mengeletek ah pempuan suke habis.. yang si lelaki pon kalau dah taw tren zaman skang pempuan dok cari yang macam Korean.. depa pun bersungguh simpan rambut sampai tutup telinga semata2 nak jadi mamat Korea!! tak payah nak bersungguh sangat ubah penampilan yang sememangnya korang tak dapat buat gelak dek orang jerk... cukup hanya sekadar buat yang mampu..  

http://www.islandcrisis.net/wp-content/uploads/2010/11/CuteBaby.jpg

Sampai sekarang masih lagi tidak boleh aku percayai yang teknik klon dan pinjam2 sperma nie akan hasilkan bayi yang hebat!! kerana semuanya kerna ketentuan yang maha kuasa iaitu Allah.. so tak payah lah korang risaukan pasal pakwe korang yang tak hensem, cute dan comel tu sebab Allah boleh tunjukan kepada umatnya pelbagai bentuk rupa manusia.. tak kire la secantek mana ataupun se-hensem gilanya umatnya itu.. kite kena redha akan ketentuannya.. amin..


3 comments:

Ayuni said...

hm, yg penting ati....

kenshiro said...

hati dan perasaan..?? hehehe....

Sang Kucing said...

hati dan perasaan boleh melahirkan anak... eh, betul ke apa aku cakap ni?