Nuffnang Ads


Friday, April 22, 2011

debaran gelanggang Maharaja Lawak mengalahkan konsert AF

http://kulanzsalleh.com/wp-content/uploads/2011/04/maharaja-lawak-600x330.jpg

Memang tidak dinafikan pada mula-mula permainan Maharaja Lawak nampak suam-suam kuku. tapi masuk minggu ke dua keadaanya sudah jadi lain.. fenomena pelawak-pelawak yang beraksi di pentas sangat mengejutkan rakyat malaysia untuk terus bersabar menanti gelanggang seterusnya. 

Kontroversi siaran di tukar ke saluran mustika membuatkan ramai orang marah dan tidak puas hati disebabkan pakej yang berlainan dari kebiasaan yang dilanggan, tapi semua tu hanya sementara. demam Maharaja Lawak lebih hebat dari soal duit bil astro yang akan meningkat..!! 

http://img403.imageshack.us/img403/9457/adilasingkirb.jpg

Ini amat berlainan dari tahun-tahun sebelum ini orang lebih fokuskan tentang konsert mingguan akademi fantasia. nampak perbezaan sekarang rakyat malaysia lebih gemarkan jenaka dari bermain emosi dengan akademi fantasia. tapi astro lebih pandai dari penonton.. korang tahu kenapa gelanggang maharaja lawak pukul 10..?? sebab astro nak korang layan diari akademi fantasia dulu. hahaha..

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgF6qjvFmaZX8DNoX9TWSVOiF3JxRmDy154NZJPTxJhutm4ndMDgcX2u04VYCe3d4KPfUFu63Zccz-X2fnbiREArExN46cZSsn18Wv9L66iijIZ2ZBdCNi_FRj23wke0HUANWO9qecXlWZ-/s1600/amir+maharaja+lawak.png

Untuk malam ini..?? sudah pasti SEPAH, NABIL, JOZAN menjadi pilihan.. tapi penonton bertambah tidak sabar untuk menunggu siapa yang akan tersingkir malam ini.. AMIR terselamat lagi kah malam ini..?? Tunggu..!!!


2 comments:

Si kacang said...

arrrr....! hopefully amir klua mlm nih..x sanggup nk tgk lawak die yg langsong x lawak tuh...

RABUN said...

ada lagi ker orang nengok AF...