Nuffnang Ads


Friday, April 1, 2011

Tahap kesabaran aku hanya 2 jam..!!!

http://www.topnews.in/files/Hot.jpg

Hellow all~!! semalam adalah april fool paling dasyat aku kena.. sehari suntuk gak temperature aku naik kalah gunung berapi Krakatoa.. laharnya bukan main panas lagi.. okeh sebelum tu aku nak kasi taw kat korang yang SYARIKAT NETWORK FOODS INDUSTRIES SDN BHD yang mengeluarkan coklat yang femes macam Crispy , Tango dan lain-lain sedang mengadakan jualan gudang tahap gaban di kilang mereka di seksyen 16!! hari nie last day.. 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjnqzoclxpI55f_DlSV0-XC0wsinkQyfkYw-q2O_AxMf2w7qeYMWT2FpO8B5jskC_SYVyVY46RHeh64yEwntn_jwt-RPd-qqudbLDScUKci8fm69qm5zR_Bl8DX6IZeNvTQI67OihbjNS8/s400/Chocolate.png

Kisah aku di kilang coklat tengahari semalam sangat menguji aku sebagai seorang lelaki penyabar!! hahaa.. pertama kali juga aku tunjuk garang depan orang ramai memang kalah nenek perkasa dibuatnya.. kisah nak beli coklat pada harga murah gile gaban mula terbantut bila tengok orang nak bayar..!! sumpah kalah ulat sampah punya ramai.. 

setelah memilih coklat yang di idamkan.. hasilnya 2 kotak besar berjaya dipenuhi dengan pelbagai coklat yang sememangnya tak akan dapat dibeli di kedai-kedai biase pada harga RM 130!!  part memilih coklat tak sampai 15 minit untuk penuhkan 2 kotak besar dengan coklat.. 

http://images-en.busytrade.com/140828300/Sell-Crispy-Chocolate.jpg

Tapi untuk membayar.. aku perlukan 2 jam dengan berdiri macam orang gila.. di himpit dengan wanita-wanita separa berumur siap dengan bergosip bagai lagi.. adegan tolak menolak cukup sakai pernah aku lalui.. berdiri macam tunggul dengan kesabaran aku ada batasnya.. sampai depan kaunter junjung kotak mengalahkan model susu cap junjung lebih kurang setengah jam tanpa dilayan.. ape punya shit kilang nie wat jualan gudang dalam hati aku..

Akhirnya untuk tidak menambahkan waktu kesabaran aku menjadi 3 jam.. dengan nada lutut letih dek berdiri suara jantan aku keluar.. maki hamun disusuli dengan dosa-dosa tak pergi solat jumaat semata-mata nak beli coklat..!!! 

* maaf pada akak dan cina di kaunter kilang terbabit ikhlas dari aku.. tu pun kalau dia ada masa untuk online baca blog.

 

No comments: