Nuffnang Ads

Tuesday, May 3, 2011

LELAKI VS PEREMPUAN : Lelaki lebih bijak..!!


Kenapa lelaki lebih bijak dizaman ini...??

http://www.thenutgraph.com/user_uploads/images/2009/09/14/ChefWan.jpg

Bijak sangat!! berapa ramai dah perempuan kecundang ditangan lelaki.. dan berapa dozen sudah ditipu oleh lelaki..!! bertapa bijaknya lelaki.. memang tidak dinafikan kaum wanita cukup ramai di universiti tapi bijak kah mereka didapur..?? menguruskan rumahtangga..?? bijak seseorang itu bukan terletak pada pelajaran semata-mata.. keadaan semasa juga boleh dilihat tahap kebijaksanaan seseorang itu.. masih ada kaum wanita diluar sana yang ingat akan nama barisan menteri kabinet atau negara-negara serantau berdekatan Malaysia..?? isu-isu semasa dan kejadian-kejadian yang berlaku..?? tidak!! kaum lelaki lebih bijak dalam hal ini.!!

http://2.bp.blogspot.com/-kiP1hOihZzs/TWN5C9pt6BI/AAAAAAAAAt0/-0Fn3cPqDFc/s400/change-a-tire-800X800.jpg

Bijak sangat lelaki kalau bab - bab  praktikal.. tayar kereta pancit tak perlu menangis macam perempuan mintak tolong.. semuanya boleh dilakukan sediri hahaha.. dasyat kan!! 
Wanita-wanita blogger yang bijak bestari.. apa korang masih ingat perpatah nusantara pernah berkata.. " jika tiada lelaki mana datangnya wanita" <-- tipu!! ok habis..!! 


9 comments:

MissNadh said...

err...ok yang ni btol tapi tetap pompuan lagi banyak bijak nye..hoho

azlia mj said...

errr~
so kalo perempuan xde , lelaki boleh ade lah ?

ngehh . . nice~

kenshiro said...

ternyata... hak hak..

kenshiro said...

so kalo perempuan xde , lelaki boleh ade lah ?


Jawapan : ada :D

Pembawa_Wacana said...

sokong!!

Hanna said...

kalo ye pon.. tayah la mcam bri ngat na menunjok yng laki lgi pndai !!
-.-'' mcam na jtoh kn mruah wnita je..

kAmi dAn mEreKa said...

tang tukar tayar tu, mmg lah pompuan kurang pandai nak buat,
tapi tak bermakna, pompuan tak reti buat benda lain, huhu~

Inche Vampire said...

haha..perfhh...entry panas!

paly said...

Sb itu laki tercipta untuk memimpin bukan mengambil Kesempatan apa yng diberi....hnya ingin berkongsi