Nuffnang Ads

Friday, September 23, 2011

SKMM larang tayangan video 'Undilah' ..?? terlajak siar buruk padahnya...

 
 

Terlajak perahu boleh diundur.. itulah yang sering kita dengar.. dan itu jugalah yang sering kita lakukan.. bila dah buat baru nak berfikir.. biasala kan manusia.. mana tak pernah lakukan kesilapan.. apetah lagi untuk mengambil iktibar dengan apa yang telah terjadi.






Selepas adegan Filem Hantu Bonceng panas untuk minggu ini.. tiba pula kedengaran yang Video Klip "Undilah" yang mula tersiar sejak 2 minggu lepas kini dilarang pula siaranya.. sudah pasti ada pihak yang tidak senang hati dengan klip video tersebut. 


Banyak sangat pengkritik kat Malaysia nie..  apa pun komen aku mengenai klip video Undilah itu juga memang tidak elok untuk disiarkan.. eloklah.. nampak tak bagus pun ada.. bila memperlihatkan Menteri dan Timbalan Menteri terkinja-kinja menyanyi dan menyuruh orang supaya mendaftar mengundi.. hahaa.. Amerika pon tak buat cam nie untuk suruh rakyatnya mengundi.







Walaupun video ini kalau dilihat pertama kali nampak cool tetapi jika tengok berulang kali nampak langsung tak best!! walaupun ia mengumpulkan orang-orang ternama di negara nie.


Kalau korang yang belum tengok Video Undilah.. silalah tengok..








No comments: