Nuffnang Ads

Thursday, October 6, 2011

Akhirnya Fida putus dengan Mamat... Padan muka kau!!



Fida hari ini mendedahkan bahawa hubungan beliau dengan Mamat ahli Kumpulan Sepah sudah berakhir. tahniah!! satu tindakan yang aku rasa punya moral yang tinggi sebagai seorang wanita. 


http://www.zonartis.com/wp-content/uploads/2011/10/fida-bersuara2.jpg



“Ya, memang isu gambar tersebut adalah antara faktor utama Fida ingin berpisah, tapi ada juga faktor lain yang harus diambil kira. Sebagai seorang manusia, setiap orang pasti akan melakukan kesilapan. Biarlah Fida tumpukan perhatian kepada keluarga dan karier terlebih dahulu.”
Fida menambah lagi bahawa keputusan ini dibuat tanpa pengetahuan Mamat dan berharap agar Mamat boleh memahaminya.


http://4.bp.blogspot.com/-kajUnT1sJRs/TkWMXDxEA4I/AAAAAAAABeo/cU8tgNV0HDg/s1600/fida-dan-mamat-sepah.jpg


“Kami bukanlah pasangan suami isteri dan saya buat keputusan ini untuk kebaikan Mamat juga. Lagipun kami berdua masih mentah lagi dalam bidang hiburan. Karier kami masih jauh lagi. Fida harap, Mamat faham dengan keputusan Fida.


* Pesanan aku.. aku harap si Mamat nie dapat lah cermin diri tu lepas nie.. jangan dok bikin heboh sangat lah.. kau tu pun baru setahun jagung.. bukanya hebat pon.. setakat menumpang populariti kawan wat mendee nyer kat industri nie.. baik kau balik rumah fikir balik apa kesalahan yang telah kau lakukan.



* Buat Fida.. masih banyak lagi lelaki diluar sana yang berkilo-kilo meter lebih hensem dari mamat tu.. kenshiro salah satu nya hahaha... ape pun tugas anda menjaga maruah anda sebagai wanita kita sudah dipandang orang.. semoga peminat dapat menerimanya.









   







1 comment:

zuar said...

betul2.mamat ni xbest sgt pun dalam kumpulan sepah tu.jep dgn shuib je yg kelakar