Nuffnang Ads

Sunday, October 30, 2011

Maharajalawak Mega Minggu 1 : Suam.. Suam.. Kuku...





Memandangkan aku tak dapat tengok Minggu Pertama Maharajalawak Mega ini secara live sebab atas sebab tertentu.. jadi aku menonton melalui Youtube jerk.. nak komen pon kena la tengok gak baru leh cakap.. jangan main sebat jerk yer tak..


Agak teruja sebenarnya nak tengok aksi lawak dari otai-otai nie bila bertanding.. yerla.. otai katanya.. pasti la boleh buat orang pecah perut kan.. jadi setelah berakhir minggu pertama.. aku rasa program nie bakal menjadi suam-suam kuku kalau diambil kira dari persembahan minggu pertama..


Secara logik nya aku katakan Maharajalawak yang terdiri dari peserta-peserta Raja Lawak tu lagi boleh buat orang pecah perut.. 



3 Kumpulan Terbaik Pilihan Kenshiro Minggu Pertama :-




Bawang Power





Aku rasa persembahan diorg nie paling best sekali.. walaupun berkisarkan akan sindiran yang pedas tak ingat tapi cara penyampaian bersahaja itu membuatkan orang gelak! Sobri akan memainkan peranan yang penting dalam kumpulan nie.



BoBoi






Kumpulan yang terdiri dari dua orang kuat industri seni tanah air.. sudah pasti menjadi perhatian bukan..?? akan tertapi persembahan pada minggu pertama yang lebih berkisah kepada persembahan memperkenalkan nama kumpul.. apa pun persembahan dia orang ada kelahinan walaupun boboi tu dah selalu dengar.. hahaha




SAEHU





Wakil dari Indonesia ini punya cara tersendiri.. mantap..!! kemas.. dan tersusun.. walaupun lawaknya kurang tapi cara penyampaianya membolehkan aku ulang sampai 3 kali..!






Orait..ini saja komen untuk minggu pertama....


No comments: