Nuffnang Ads

Monday, October 10, 2011

Musim Gelak Kembali Lagi.. Maharaja Lawak Mega!!

http://3.bp.blogspot.com/-5IT4QkNWWaM/TofH0jNZ-WI/AAAAAAAAA6k/T1GUgxXpOGM/s400/bulanpurnama89.png 




Maharaja Lawak Mega!!
Aku tak taw apa lagi yang paling bagan untuk mengambarkan sesuai ayat itu jika ia benar-benar super besar dan hebat.. Astro memilih Maharaja dan Mega yang kalo dibaca memang super ultraman punya besar!


 http://4.bp.blogspot.com/_HW4QWxwETXo/TRuOc9iLcuI/AAAAAAAAABs/8vfNUz9SesU/s1600/Rosnah%2BMat%2BAris%2B-%2Btv3.JPG



Jadi bukan konsert atau persembahan kebudayaan tetapi Program Lawak! 
dah kalau Program lawak camtu punya tajuk.. boleh sewel gamaknya kalo tengok.. paling tidak ada gak yang kehilangan buah pinggang nanti.


Preview Maharajalawak Mega!





Program yang akan keudara di Astro Warna menjelang 28 Okt nanti sudah pasti ditunggu-tunggu oleh tukang gelak dari seluruh negara.. maklumlah dah lama tak gelak berjemaah dengan keluarga.



 http://3.bp.blogspot.com/-XD5w-5x2XlM/TaIOSbZpLCI/AAAAAAAAACE/muQNzZSzZTk/s1600/phua+chu+kang.png

*gurmit singh

Maharajalawak Mega akan menampilkan Pelawak-Pelawak hebat dari 3 buah negara iaitu Malaysia, Indonesia dan Singapura. jadi korang leh undi la nanti pelawak yang mana yang bakal menjadi Maharajalawak yang Mega di rantau Asean nie.



 http://2.bp.blogspot.com/-JGJ2v0VAG8g/TmdebakqXaI/AAAAAAAADFs/sUf7sZIJZDY/s1600/kadir+doyok.jpeg
 *kadir dan doyok


Adakah format Program ini seperti Program Maharajalawak yang hari tu..?? itu masih lagi dirahsiakan oleh pihak Astro. dan siapa pelawak dari Malaysia yang bakal bersaing didalam program itu nanti jugak masih manjadi tanda tanya.. apa pun taktik Astro sudah dapat dihidu.. suruh rakyat Malaysia pasang Astro..ambik Pakej Warna.. hahaha..


Siapa pelawak yang aku rasa boleh masuk gelanggang Maharaja Mega Lawak nie..? :-


http://3.bp.blogspot.com/_DGN_xiM8RO4/TCTIHQNHzjI/AAAAAAAAAFU/n3pZU7t5tmU/s1600/apek2.jpg


Saiful Apek - dia memang pelawak yang super mario punya.. tapi kadang2 dia selalu ulang banyak kali lawak yang dia dah selalu buat.


http://www.sinemamalaysia.com.my/image.php?id=1914

Hamid Gurka - Nie bukan Otai lagi.. tapi dah tahap dewa punya pelawak nie. hahaha aku suke pak Hamid!! tengok dia jadi Ayahanda dalam bini-biniku gengster memang tergelak habis.. walaupun aksi beliau kejap jerk.. tu pun aksi kena tarik telinga..hahaha



http://farm5.static.flickr.com/4141/4783055084_242175d315.jpg

syarifah syahira pon tak kurang hebatnya..


dan 



jika Din Beramboi masih hidup.. aku memang pilih abg Din jadi juara..



http://2.bp.blogspot.com/_Fq0nr9a4eSA/Sp82Prry19I/AAAAAAAAAVc/wo-UaXVdRxQ/s1600/din.jpg

Sebab aku rasa Din Beramboi lah pelawak yang paling ganas dalam sejarah kehidupan manusia yang tiada tandingan.. al-fatihah..




No comments: