Nuffnang Ads

Thursday, October 13, 2011

Ramalan Uncle Seekers.. Anuar Zain tak akan kawin sampai mati..??

http://3.bp.blogspot.com/_pRd5ujAfuKI/SS1EHGTbTeI/AAAAAAAAAAc/LHlrdhlhhTs/s400/uncle_auta.jpg 



Kalau dulu dia nie top sebab wat rancangan mencari hantu.. skang pesonaliti sudah tukar beb.. jadi peramal nujum pak belalang plak.. aku tak taw la ape kelebihan dia nie.. beranak dalam gua kew.. dapat mukjizat dari sape2 kew.. tapi bila dah kuarkan ramalan tah apa-apa nie memang dah tahap kuning la penyakit dia nie.



http://img571.imageshack.us/img571/1129/20934823.jpg




Dulu kecoh gak pasal kisah percintaan tak restu dia nie dengan bekas raja permaisuri agong.. dah lama senyap tub2 kuar plak berita dia dah jadi tok ahlil nujum negara! kew saja nak tarik trafik masuk blog dia..??


Berikut adalah ramalan kaji minda yang Uncle Seekers kuarkan di Blog dia. :-



 * ini sat cabaran buat Anuar Zain.. cepat2 la kawin hehehe..


*pengaruh Hantu Bonceng melarat sampai dalam mimpi Uncle Seekers!! hahaha..

* munkin iri hati sebab tak dapat berdaping dengan mu.. hahaha


 *benarkah ramalan ini...??


Suka suka kau jerk nak ramal hidup org!

3 comments:

baca dan senyum said...

bukannya betul pun uncle ni. dulu dah kantoi seekers tu tipu, lando yang kantoi kan. kemain kuat lagi dia nak mengakal orang

kenshiro said...

hahaha nampak sgt dia tu nak cari populariti murahan...

IntaNBerliaN said...

wahhh pandai2 lak dia meramal masa dpn org.. mgarut je..hihii