Nuffnang Ads

Tuesday, November 1, 2011

Alamak Toyol.. Kena pergi tengok!!

http://buahmulut.com/xtvt/wp-content/uploads/2011/07/alamaktoyol.jpeg



Sudah lama rasanya tak tengok wayang.. jadi aku rasa cerita yang boleh dilayan rasanya "alamak toyol" yang bakal keluar ke panggung khamis nie.. filem komedi dari pengarah Ismail Hasim yang terbukti berjaya dari arahanya untuk filem Ngangkung dulu.



 http://www.jejakhiburan.com/wp-content/uploads/2011/10/ERY_0488.jpg



2 orang bekas raja lawak iaitu Along & Angah memainkan peranan yang penting dalam filem ini selain toyol! turun membintangi adalah taiko lawak terbaik sepanjang zaman Hamid Gurkha sudah pasti akan membuatkan korang gelak pecah perut!

So.. jom tengok wayang..!!


Video 5 minit pertama dari Rotikaya yang membuatkan aku tak sabar nak pergi tgk!!









Dan berikut adalah komen-komen rakyat malaysia tentang filem nie..





tengok pengarah memang ada peluang filem ni nak tarik penonton tapi jujur la pembuat filem ni tak bosan ke buat tema yang sangat cliche??



piston311


klu tgk TMO..pelakon nya yoyo o..je,kata filem nie baguih haq tuii sngat...pleaseee la pengarah...asyik nk memperbudak2kan penonton...layak kt tv je filem camtu..hargai lah rm 10 penonton tu..jgn nak penonton hargai filem korang je...buatla filem berbeza sikit,susah penonton nk agak.nie...dah tau..dah.kalau pelakon tak buat bodoh...mesti tunjuk perangai bodoh..tolong...sudah sudah la...



 

aku nak tanya sikit pada kau...sebagai seorang yg mengaku islam, apa pula komen kau pada babak minit 0:54 - 0:57 yakni pompuan berkemban menayang aurat. aku harap kau boleh jawab dan perjelaskan soalan aku berlandaskan hukum agama. bukan berlandaskan emosi dan akal.


*Rakyat Malaysia memang tak pernah puas.. hehehe...





No comments: