Nuffnang Ads


Tuesday, November 8, 2011

Dr. Conrad Murray's pembunuh paling popular didunia...





Kematian bekas President Iraq Saddam Hussien, President Libya Muammar Gaddafi atau Perjuang Taliban Osama Ben Laden munkin menjadi antara kematian yang paling popular didunia.. akan tetapi sehingga kini dunia masih tertanya-tanya siapa yang melakukan pembunuhan itu masih menjadi tanda tanya. dan munkin pelaku pembunuhan itu tidak akan popular smpai bila-bila.

Hari ini dimahkamah tinggi di California telah mendengar satu kes pembunuhan yang melibatkan penyanyi yang juga Raja Pop Micheal Jackson 2 tahun lepas. Tertuduh disebalik kematian Raja Pop itu adalah Dr'Conrad Murray yang juga merupakan doktor peribadi kepada bintang ternama berkenaan.
http://img.ezinemark.com/imagemanager2/files/30004252/2011/11/2011-11-04-11-53-48-2-michael-jackson-dead-photo-the-picture-was-taken.jpeg
Dr' Murray didapati bersalah dalam kes pembunuhan Jackson disebabkan beliau telah memberikan dos ubat yang lebih kepada penyanyi itu selepas latihan harian 2 bulan sebelum Raja Pop itu akan kembali melakukan Konsert Jelajah Dunianya yang terakhir bermula.

Dr' Murray munkin akan menjadi pembunuh paling popular didunia.. sejak hari berita kematian Jackson lagi nama Murray sering kali menjadi sebutan akhbar seluruh dunia. berita mengenai kematian Micheal Jackson menjadi sebahagian dari berita wajib untuk diketahui oleh seluruh peminat Jackson seluruh dunia.



http://thatgrapejuice.net/wp-content/uploads/2011/11/jackson_murray.jpg


Siapa Dr' Conrad Murray..??


Pakar kardiologi dan perubatan ini dilahirkan 19 Febuari 1953 berasal dari St.Andrews, Grenada berhijrah ke Amerika Syarikat pada tahun 1980.


Setibanya di Amerika Syarikat beliau membuka sebuah klinik persendirian sehinggalah Jackson melantik beliau menjadi doktor peribadi penyanyi itu pada 2009.


Terpisah dari ayahnya sejak kecil sehinggalah pada usianya 25 tahun.


Selain menjadi doktor peribadi kepada Raja Pop beliau juga bertanggungjawap menjadi doktor peribadi kepada anak-anak micheal jackson.



Beliau dibayar USD 150,000 sebulan sebagai doktor peribadi Jackson.

No comments: