Nuffnang Ads


Wednesday, November 16, 2011

Festival Filem Malaysia ke 24.. Eh! berapa banyak host daaa..!!




Nampaknya bulan ini kalender anugerah seni tanah air sungguh padat.. lepas satu.. satu anugerah diadakan.. dah macam kenduri kawin! minggu lepas Anugerah Industri Muzik berakhir.. sebelum itu Anugerah Skrin tv3 telah selamat dilangsungkan..






Dan hujung minggu nie Festival Filem Malaysia pula akan mengambil alih perhatian rakyat Malaysia. dan yang akan menjadi tatapan setiap penonton sudah mestila pengacaranya.. jika pengacaranya bagus.. maka majlisnya pun meriah.. kalau letak Amir Raja Lawak maka jadilah seperti penjual ubat di Chow Kit.







Ok.. berbalik kepada pengacara majlis.. diberitahu akan pengacara yang akan menjalankan tugas pada Festival Filem Malaysia kali ini sangat lah ramai.. Awal Ashaari, Reza Era, Aril AF, Anuar Zain.. itulah nama2 yang bakal menjadi host untuk Festival Filem kali ini.






Terbaru pihak Astro menyatakan yang Majlis itu akan di hostkan oleh Johan Raja Lawak dan Fauziah Datuk Amad Daud.. dah jadi 6 orang kesemuanya.. wow! ini anugerah kew acara sukan tahunan tadika kemas nie.. ramai sangat jadi host.. 

Apa pun semoga Majlis itu nanti berjalan dengan lancar tanpa sebarang kecacatan mahupun kecelakaan..



1 comment:

Anonymous said...

tak kesah la semua artis termasuk artis tambahan jadi host pun...
tapi..
tolongg laaa...kalo jd host jgn la bawak kad skrip skali...
org seni, takkan la tak boleh nak hapal atau tahu ape nak cakap utk beberapa ayat dan saat kat pentas..
aduyai...sedih...
belom cakap hal baju segala..azabb...
LOL

mai la Join my bloglist-acapsuur-(>,<)