Nuffnang Ads

Monday, November 28, 2011

Gambar yang menyebabkan Taylor Swift disuruh masuk islam..



Sebuah portal hari ini menyiarkan sekeping gambar separuh bogel yang dikatakan milik penyanyi terkenal Taylor Swift.. CelebJihad dalam satu kenyataanya berkata mereka tidak akan mendelete gambar berkenaan dari portal mereka selagi penyanyi itu tidak memeluk islam.. 

Oit sampai cam tu sekali kew nak ugut orang masuk islam..?? islam tak pernah ajar pun cara-cara suruh memeluk islam dengan cara ugutan.. ini dah kira spesis ayah pin gak la nie..


Ada sesetengah pihak pula berpendapat yang gambar berkenaan bukan gambar Taylor Swift.. 






Emm lantak korang lah!!

1 comment:

Syaifuddin said...

follow sini ..yeke entri ni ? sampai gni skali ..bale2