Nuffnang Ads


Tuesday, November 29, 2011

Gambaran hari pertama Perhimpunan Agung UMNO 2011



Persidangan terbesar bangsa melayu Malaysia membuka tirainya hari ini.. Taklimat tertutup President petang tadi membuka satu lembaran baru untuk mengerakan kesemua ahli untuk terus bekerja keras untuk menghadapi Pilihanraya ke 13 yang bakal menyusul tidak lama lagi.

Bermulanya titik tolak arah tuju Parti UMNO untuk meneruskan legasi pentadbiran Kerajaan Persekutuan.. semuanya akan bermula dari hari ini. 

Berikut Gambaran sekitar PWTC :-







Ketua Wanita UMNO, Dato' Sri Shahrizat Jalil memakaikan selempang Noria Munirah Yakub dari Universiti Tun Abdul Razak pada Majlis Anugerah Nadi Negara


Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin menyampaikan ucapan penutup Forum Antarabangsa bertemakan "Transformasi Politik, Ekonomi dan Sosial Dalam Era Krisis Global" di Dewan Tun Hussein Onn, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC)


Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Razak dan Timb. Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin bersama kepimpinan tertinggi UMNO menunjukkan kad keahlian UMNO yang baru pada Majlis Taklimat Presiden di Dewan Merdeka


Ketua Wanita UMNO, Dato' Sri Shahrizat Jalil beramah mesra dengan penerima-penerima anugerah pada Majlis Anugerah Nadi Negara di PWTC


Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Saudara Khairy Jamaluddin beramah mesra dengan para perwakilan Kelab UMNO Luar Negara selepas selesai sebuah slot forum pada Kursus Kepimpinan Kelab UMNO Luar Negara.



Sebahagian Pergerakan Pemuda dan Puteri yang menyertai raptai perbarisan Perhimpunan Agung UMNO 2011 yang diadakan di Plaza Merdeka.


Kakitangan PWTC sibuk menyiapkan tugasan-tugasan akhir dalam dan luar dewan menjelang Perhimpunan Agung UMNO 2011


 Perwakilan Puteri UMNO Bahagian Kota Kinabalu menerima beg perwakilan daripada urusetia Ibu Pejabat UMNO semasa pendaftaran sayap-sayap UMNO.










Misi Mempertahankan Bangsa Melayu!!

No comments: