Nuffnang Ads


Tuesday, December 27, 2011

Blog Wanita Terbaik 2011



2011 bakal melabuhkan tirainya kurang seminggu lagi jadi sepanjang tahun 2011 menyaksikan industri blogger negara terus berkembang dengan pesatnya.. saban hari ada saja blog-blog baru yang muncul. jadi hari ini aku senaraikan blog wanita terbaik pilihan aku untuk tahun 2011!!





* Cik Epal memang habis hebat untuk tahun nie.. hampir setiap kali dia update aku akan lawat blog dia.. tapi bukanya aku baca pon!! sebab aku nie jenis nak baca kalo cerita tu panjang2 hahha.. kadang2 baca gak la sampai habis.. ape pun cerita yang minah nie bawak memang terbaik sekali huraianya.. leh jadi ahli politik nie..!!


 





* Blog Lyssa Faizureen masih kecil tapi punya sifat kerajinan yang tak semua orang ada.. atas kesungguhan beliau menulis dan kongsi ilmu yang beliau dapat sudah cukup membuatkan orang lain suka padanya.. terbaik!!







* Nisa yang suka menaip.. seorang pelajar yang punya pakej lengkap untuk menjadi artis..?? blog dia aku tengok boleh tahan aktifnya.. pantang refresh ada jerk dia update..!! semoga dunia blogging akan memberi kepuas kepada anda..!!









* Antara blogger wanita yang paling popular tahun ini menurut carian Google.. pakej lengkap dengan chantek.. chun.. dan pandai sudah tentu akan menjadi kegilaan banyak lelaki diluar sana.. bakal doktor ini dilihat sebagai pencabar Hanis Zalikha buat masa sekarang nie..!!









* Ok blog budak comel ini tidak harus diketepikan.. memang rajin update blog.. lepas tu suka jalan-jalan gie blog orang lain.. memang rajin dia nie..






* Blog mak orang yang gojes..!! tutorial dia boleh tahan banyak.. leh jadi penganti red mummy nie!!!








* Pelajar jurusan skrin uitm nie memang bagus cara dia update.. senang nak paham apa yang dia sampaikan.. gambar jgn cerita lah.. punya syok kalau masuk blog dia nie..









* Blog untuk layan perasaan.. kalau hati korang tisu leh la gie blog dia nie.. cerita pasal cinta dan kasih sayang memang korang akan baca sampai terberak!! dah tu jalan ceritanya bukan main pendek lagi.. selagi tak habis ink keyboard selagi tu la gamaknya tak behenti menaip!!






* Blog yg sesuai untuk mereka yang tak cantik dan cuba untuk cantik!! hahaha.. banyak tips berguna dari tuan punya blog kepada korang..!! 




# semoga semuanya sukses selalu..!!! selamat tahun baru 2012 yaww..!!



3 comments:

Marya Hana said...

hai, THANK YOU ! :)

LYSSA FAIZUREEN said...

huwarghhh . blog Lyssa pun jadi pilihan ? err . Tenkiu ye :)

Walaupun , blog Lyssa tak seberapa mana pun , tetap jadi blog wanita terbaik . tengs a lot .

Nisa Kay said...

wahhhh thank u so muchhh!!
baru baca entry ni.,..
blog kite picisan je nak dibanding dgn blog lain...

apa2 pun thank u tauu :