Nuffnang Ads


Wednesday, February 15, 2012

Kylie Minogue, Kelis, Paul Walker, Camilla Belle Dan Owen Wilson datang KL !!




Penganjuran edisi ke 14 Formula satu F1 Sepang 23 - 24 Mac nanti akan dimeriahkan dengan kehadiran selonggok bintang-bintang ternama dunia untuk memeriahkan sambutan perlumbaan kereta termahal ini. seperti biasa Litar Sepang bakal menjadi medan perlumbaan buat kali ke 14.



Untuk meramaikan dan menarik lebih ramai penonton ke Litar dan menginkuti perlumbaan ini pihak penganjur telah menyusun banyak program yang super hebat antaranya konsert dari penyanyi terkenal dari Australia Kylie Minogue, beliau dijangka akan bergandingan dengan seorang lagi penyanyi R&B dari Amerika, Kelis. jadi jangan lepaskan peluang menonton secara live konsert penyanyi ini di KLCC nanti.



Selain itu acara Gala Dinner F1 Sepang juga tidak kurang hebatnya Paul Walker, Camilla Belle Dan Owen Wilson dijangka hadir pada majlis makan malam itu nanti.. Paul yang terkenal dengan lakonan didalam filem Fast & Furious dan Camilla pula adalah heroin yang popular menerusi filem 10,000 B.C. kehadiran bintang-bintang hollywood ini dijangka dapat






Untuk Maklumat lanjut boleh Layari :-



No comments: