Nuffnang Ads


Thursday, March 8, 2012

Barcelona, AC Milan, Manchester United & QPR datang KL..!!!



Tahun lepas Malaysia menjadi lokasi 3 kelab hebat England melakukan siri jelajahnya.. kehadiran Liverpool. Arsenal dan Chelsea dilihat mengubat rindu peminat kelab liga perdana England itu di Malaysia.

Dan tahun ini Malaysia terus menjadi lokasi persinggahan Kelab ternama dunia, bersuara kini Barcalona dan Ac Milan sudah menetapkan kehadiran mereka ke Kuala Lumpur..!! turut kedengaran Kelab Liga Perdana England Manchester United turut akan ke Kuala Lumpur tahun ini.

Kali terakhir MU datang ke Malaysia adalah 2 tahun lepas pada siri tour ke Asia itu pasukan bimbingan Sir Alex Fergusson melakukan 2 perlawanan dengan skuad bola sepak negara setelah membatalkan perlawanan dengan skuad kebangsaan Indonesia.



23 jun 2012 skuad Harimau Malaya akan menetang Kelab Series A Italy AC Milan..kelab yang pernah diterajui Bintang bola sepak ternama Brazil, Kaka. 





Manchester United telah menyenaraikan Malaysia didalam kalender Tour ke Asia mereka tahun ini selain Malaysia MU akan ke China, Korea dan Vietnam. manakala Queen Park Rangers (QPR) yang dimiliki oleh jutawan Malaysia turut menyenaraikan Malaysia sebagai lokasi jelajah mereka.

Kehadiran Barcelona ke Kuala Lumpur masih samar-samar akan tetapi berita kehadiran kelab hebat Spanyol ini sudah mula kedengaran sejak akhir tahun lepas lagi.




2 comments:

Izzat Aziz said...

tak rasa barca nak datang, market dia tak besar sini.. tak ramai nak tengok liga sepanyol kecuali masa real lwn barca.

rozaini said...

kelab bangau x datang ke? :gelak: