Nuffnang Ads


Friday, March 16, 2012

PRU 13 : Masanya untuk menilai..



Gelombang Pilihanraya Umum ke 13 sudah sampai ke kemuncaknya.. melihatkan kepada situasi yang beredar sekarang sudah menampakan yang PRU 13 sudah tidak lama lagi, tugas Perdana Menteri Malaysia untuk membubarkan Parlimen dan mempertahankan jawatan yang diduduki sekarang hanya tinggal menekan butang permulaan sahaja.

PRU 13 munkin akan dilihat sebagai pilihanraya yang paling sengit dan mencabar buat parti pemerintah dan pembangkang dimana kedua-dua kumpulan ini dilihat mempunyai kelebihan dan senjata yang tersendiri bagi menarik undi rakyat.

Undi rakyat dilihat menjadi penentu kepada hala tuju Malaysia akan datang.. dengan matlamat menjadi negara maju dengan acuan yang tersendiri sudah pasti undi yang akan dibuat sungguh bermakna. memperlihatkan keadaan ekonomi dunia yang tidak menentu kini sudah pasti kita tidak mahu terjebak dalam krisis yang pernah kita alami dahulu.

Jadi bagaimana cara untuk kita menilai..??



Lembu..



Lembu..




Cincin..






* Tepuk dada tanya selera..





2 comments:

Izzat Aziz said...

ni first time aku akan jadi pengundi.. tak sangka first time aku mungkin jadi pilihan raya yang berlainan dengan sebelum ini, BN selalu menang mudah, dan rasanya kali ini mungkin tidak semudah yang disangka.

kenshiro said...

macam-macam boleh jadi.. ia ibarat satu permainan game dimana yang mana terer akan menang.. hehehe