Nuffnang Ads


Monday, May 21, 2012

Hari Belia Negara 2012



Lewat nak update pasal Hari Belia Negara 2012 tahun ini.. tak tahu dimana silapnya.. rasanya event besar gaban ini perlukan banyak kerja dari segala sudut mak nenek.. paling penting sudah tentu promosi.. tapi apa yang dapat aku lihat promosi tahun ini terawal gila plak di keluarkan oleh sebilangan blogger2.. jadi apabila sampai ke kemuncaknya terasa suam sedikit pesta hari belia tahun ini.. ape pun sedikit rujukan bagi mereka yang bakal menghadiri Hari Belia Negara 2012.

Lokasi masih lagi dikekalkan iaitu Putrajaya tahun ini sasaran 1 Juta Belia Berhimpun bersama untuk mendengar amanat Perdana Menteri pada 22 May 2012, dijangka puluhan ribu belia akan mula memasuki Kuala lumpur dan Putrajaya untuk menyertai Perhimpunan Kali ini.

Terdapat lebih 500 acara yang bakal menanti pengunjung ke Tapak pesta.. macam-macam ada.. sampai tak sanggup aku senaraikan semuanya... ape pun kepelbagaian acara ini dijangka menarik lebih ramai pengunjung pada hari - hari terakhir pesta.. jika tahun lepas Sambutan Hari Belia di adakan selama 5 Hari.. tahun ini 2 Minggu..!! dan kemuncakanya akan bermula pada Perhimpunan sejuta belia bersama Perdana Menteri pada 22 May 2012.

Untuk Layout Tapak Acara Hari Belia Negara korang leh download link dibawah :-





Untuk Laluan Bas dan Tram




Panduan Pengunjung





CheckidOut~!


FUNRUN anjuran Standard Charted memang diadakan setiap tahun.. belambak hadiah menanti seperti tahun lepas.. korang bleh berlari dengan artis-artis yang top taw..


Nak beli aset..?? disini tempatnya...


Extreme Park...


4X4 konvoi pon adoo..

Hahaa.. yg nie kena pegi..


Yang ini lagi dinantikan...


Best kowt!!


Event baru tahun ini.. 


tu sebahagian dari 500 acara.. ade lagi banyak.. antaranya cup prix, drift, autoshow dan lain-lain lagi..

Jangan lupa para belia semua hadirkan diri anda ke Putrajaya Minggu ini..!!!


22 - 27 MEI 2012 / PUTRAJAYA







No comments: