Nuffnang Ads

Monday, May 28, 2012

Nizar Jamaluddin meroyan tak kena tempat...




Kenyataan bekas Menteri Besar Perak Nizar Jamaluddin yang mempersoalkan pembidaan Tuanku Sultan Johor untuk nombor plat "WWW 1" semalam nampaknya bakal menjadi berita panas minggu ini, apa yang diupdate oleh bekas menteri besar yang digulingkan ini di twitter mendapat perhatian seluruh rakyat terutamanya rakyat negeri Johor.


Apa masalahnya dengan dengan si Nizar nie tak habis-habis nak meroyan tak tentu pasal.. nak kata kau tu hebat tak nampak tang mana pun hebat nyer.. jangan dok cakap tak tentu pasal takut esok buruk padahnya.. sedar diri tu sapa sebelum dok nak cakap bukan-bukan.. dok cakap tanpa fakta dok meroyan ingat boleh popular..


Bagi rakyat munkin apa yang Tuanku Sultan laburkan untuk no plat berkenaan nampak membazir.. tapi tak salah jika Tuanku mampu.. kita yang dibawah ni kena la fikir pula macam mana nak jadi senang dan menang.. jangan dok tengok orang menang dan senang kita jadi tak duduk senang..


Kenyataan balas Tengku Mahkota Johor aku rasa dah cukup membuatkan telur Nizar hilang dari pandangan mata beliau sekarang..!!!





Kes Ketua Pemuda Umno Kampar nie pun aku rasa sebab Nizar yg rasuk...






No comments: