Nuffnang Ads


Tuesday, October 9, 2012

Kemaruk glemer artis Malaysia..!!



Sejak dua tiga minggu lepas nie ade beberapa berita pasal artis negara ini yang boleh tahan loyanya.. sampai satu tahap budget hot gila vavik mengalahkan artis Hollywood.. hadoi!

Munkin itu adalah salah satu cara untuk mendapatkan publisiti yang mudah akan tetapi pengorbanan yang mereka perlu lalui adalah cacian dan makian orang ramai.. 


Gambar berkepit cam nie pon leh jadi isu yang akan meletup mengalahkan bom atom.. tambah2 bergambar dengan pelakon hot Indonesia nie.. huh!



Setiap majlis anugerah pasti ada bahan panas untuk diceritakan.. terbaru isu pakaian seksi anak Amy Search nie.. Nabila menepis yg beliau bukanya bogel pun dtg Anugerah Blockbuster Astro.. cuma terbelah2 jerk.. myb sedang memancing suami baru barangkali..


Video tarian seksi pelakon cantik gile Izara Aishah juga tidak kurang hebatnya.. walaupun video itu dah berzaman lamanya.. tapi bile dah ada nama nie.. video tok kaduk pun org akan jaja satu dunia.. cuba dia bukan pelakon.. dan hanya sekadar anak penjual kuih.. haram orang nak kisah kot!




Erin Malek.. memang selalu aku dengar.. tapi jarang sekali aku tgk dia nie pelakon ker penyanyi ker pun entahlah.. tapi cerita yang selalu org keluarkan semuanya hot gituw.. terbaru pasal gambar yang dia up kat Instagram.. dari penilaian aku boleh aku gambarkan budak nie gile seks wakakaka... tak perlulah dedah gitu2 kat org ramai.. baik bogel terus pasti ramai yang suka..






No comments: