Nuffnang Ads

Saturday, November 10, 2012

Gambar Anugerah Skrin TV3 2012



Walaupun ASK2012 kali nie mendapat makian dan cacian berlori-lori aku tetap tabah gak nak up gambar-gambar pada majlis yang berlangsung dengan penuh girang gembira itu.. walaupun aku tak tengok..

jadi marilah tengok..



Sape nie..?

mmm.. biase-biase jerk..

Macam muka Nisa Kay lah.. ahahaha

Wow anaknya hensem sekali..

Siap bawak kucing.. gile lah Didie..

Nie bukan penari kebudayaan time Hari Kemerdekaan yer.. nie Otai Rosnah Mat Aris..

Mickey Mouse besarrr punya..

Fathia yg syomel pon ade... :x

Fesyen apa kah ini..

Maintain Santek..

Kerabat Otai..

Si Cantik.. Nora Danish..

Izara Aisha.. tetap cute..

Isteri Orang..


Si Manis..

Tasha Shiela n Hatta DOlmat..




Kak Yong yang 200% Cantekkk!!!!



Canteknya kau..


WOKAY cukup dulu... ape pun takziah la Tv3 sebab banyak komen tak sedap pasal ASK kali nie.. tema dah menarik cuma tak sesuai untuk Anugerah sehebat nie kowt...


No comments: