Nuffnang Ads


Tuesday, January 15, 2013

#KL112 tak sampai sejuta..??




Aku agak konpius akan perhimpunan ini.. ada yang menyatakan ianya adalah gabungan Bersih 1.0 & 2.0 dan ada pula yg cakap ini perhimpunan untuk lancarkan kempen pilihanraya dari parti pembangkang untuk PRU 13..

Apa pun target dan canang-canang sebelum ini sejuta penyokong akan turun ke Stadium Merdeka nampaknya tak menjadi kenyataan.. hebahan umum sebelum ini yang cakap kerahan tenaga seramai 300 ribu dari Selangor saja pun nampaknya tidak kelihatan..

Stadium Merdeka yang dibina untuk kapasiti padat 30 ribu sahaja.. macam mana boleh sumbat sampai 1 juta orang.. kalau nak di tambah di tgh padang pon munkin busuk2 kira pun dalam 60-70 ribu orang saja..


Malas citer banyak.. layan saja gambar yg berjaya di kumpulkan ini..


Motip..?

At Masjid Negara..

Hati2 Makcik.. munkin makcik bakal didakwa kerana membawa anak ketika berhimpun..


Tidak seperti perhimpunan bersih sebelum ini.. susah betul nam lihat cina join sekali melainkan yg berpangkat dan berjawatan dalam parti saja.. yg banyak melayu.. berkopiah..




2 comments:

Izzat Aziz said...

tak kan nak dapat sejuta kan. mungkin sampai sejuta, tetapi di dalam hati.. sebab ramai yang tak berkesempatan untuk pergi.

ramai yang pandang sini mengenai ini, tetapi mungkin 10 tahun lagi.. ia akan dipandang sebagai sesuatu bersejarah di dalam buku-buku sejarah.

najmeenazam said...

blogwalker di siniiii. kalau nak gelak gelak drop by okay ? http://najmeenazam.blogspot.com/