Nuffnang Ads


Sunday, February 3, 2013

Mega Ultimate yang bawa PSY ke Malaysia bukan Umno..



Kecoh jugak media maya mempersoalkan kehadiran penyanyi popular korea Psy ke Malaysia untuk membuat persembahan semperna Rumah Terbuka Tahun Baru Cina Malaysia yang akan diadakan di kedah hujung bulan ini.

Rata-rata mempersoalkan akan bayaran yang bergitu tinggi dikenakan untuk membawa penyanyi yang meletop dengan tarian Gangnam Style itu ke Malaysia.. Bagi orang-orang politik sudah tentu melihatkan itu sebagai satu modal untuk menghentam kerajaan sedia ada kini dengan mengatakan duit rakyat digunakan sewenang-wenangnya dengan pembaziran sedemikian.

Bagi orang seni dalam negara pula sudah mesti akan terasa diri mereka tersisir didalam negara sendiri kerana ada pihak sanggup bayar berganda2 mahalnya untuk artis luar tidak untuk artis dalam negara. hal ini bakal membuatkan dunia seni duduk diam dan mati pucuk sedia kala..

Mega Ultimate Sdn Bhd adalah syarikat yang menaja kehadiran bintang kora selatan itu ke Malaysia bukanya dari wang atau duit kerajaan.. syarikat pengurusan yang besar ini banyak mendapat penajaan dari syarikat-syarikat cina di Malaysia termasuk syarikat Arak dan Judi.. hehehe so tak der duit rakyat digunakan untuk membawa Psy ke Malaysia..




Munkin duit rakyat yang berjudi saja yang akan digunakan... :D


No comments: