Nuffnang Ads


Tuesday, April 9, 2013

PAS letak calon popular di kawasan panas..



President Pas, Hj abdul hadi awang mengumumkan calon-calon untuk beberapa kawasan yang akan bertanding di beberapa kawasan panas pada PRU13 kali ini..

Kekal di Marang

bekas pegawai tinggi PDRM Datuk Fauzi Shaari sebagai calonnya untuk kerusi parlimen Larut manakala anggota kerabat diraja Terengganu Dato Raja Kamarul Bahrin Shah Raja Ahmad untuk kerusi Kuala Terengganu.


Presiden parti itu pula, Datuk Seri Abdul Hadi Awang akan mempertahankan kerusi parlimen Marang manakala timbalannya Mohamad Sabu di kerusi Pendang.

Raja Bahrin akan bertanding di Kuala Terengganu..
 

iga naib presiden parti itu juga akan bertanding di kerusi parlimen – Datuk Husam Musa di Putrajaya, Salahuddin Ayub di Pulai dan Datuk Mahfuz Omar mempertahankan Pokok Sena.


Putrajaya..


Hadi membuat pengumuman itu dalam sidang media di ibu pejabat PAS hari ini.Sementara itu, Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali ketika ditemui Malaysiakini selepas pengumuman itu berkata, keputusan PAS untuk meletakkan Raja Bahrin dan Fauzi untuk bertanding adalah tempat memandangkan mereka adalah anak jati di kawasan tersebut. 

Pulang ke negeri kelahiran.. bertanding di Pulai, johor





No comments: