Nuffnang Ads


Tuesday, June 11, 2013

Hina Nabi : Calvin Gani manusia paling diburu Rakyat Malaysia sekarang..




Calvin Gani Dan Rakyat Anarki Hina Nabi Di FacebookKementerian Komunikasi dan Multimedia telah mengenal pasti identiti dua individu yang didakwa menghina Nabi Muhammad S.A.W melalui laman sosial Facebook dan menyerahkan kepada polis untuk tindakan lanjut.
Menterinya, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek berkata, kementerian itu memandang serius kes penyalahgunaan Internet di negara ini, terutama membabitkan penyebaran fitnah dan hasutan yang boleh menimbulkan keresahan dan kemarahan rakyat.
 Berpuluh laporan polis telah dibuat terhadap Calvin Gani dan polis hanya tunggu masa untuk menahanya.. nasib kau lah kalau dapat tahan dengan polis.. kalau dapat dek orang islam.. dah tentu mati kau dikerjakan..
 Angkatan Perpaduan Islam Sejagat Malaysia( API), Pertubuhan Permuafakatan Ayahanda Malaysia ( PERMAS) & PEKIDA Wilayah Persekutuan akan mengadakan satu demontrasi aman di hadapan pintu masuk Bukit Aman pada hari Jumaat 14/06/13 selepas solat Jumaat untuk menggesa polis mengambil tindakan lebih tegas dikenakan pada mana mana individu yang menghina agama Islam. 
 

No comments: