Nuffnang Ads

Thursday, May 7, 2009

Tiba - Tiba jer...

tiba-tiba jerk dah 6 mei 2009.. gilew betul lah... sekejap jerk masa berlalu.. esok lusa dah habis plak bulan mei.. sebulan dua lagi dah start puasa n raya.. taw2 kang hujung tahun.. ya allah cepat nya masa berlalu.. macam baru jerk lagi meninggalkan tahun 2008.

tak tahu apa perlu dibuat untuk menempuhi saat yang berlalu kian pantas ni.. terasa baru saja berlalu kenduri tupai.. tak sangka rupanya sudah berpeket2 kawan ku meninggalkan zaman bujang.. pertama kali lepak memang tgk semua cam dak sekolah tak sangka lak diorg dah kawen.. aku..?? jgn cerita la.. hahaha.. buat aimar selamat menjalani hidup baru sebagai suami.. buat yazzid selamat menjalankan persiapan untuk mendirikan masjid.. wah gitu..

kehidupan dijalankan seperti biasa, masalah atau cabaran hidup tu biasa la semua perlu ditempohi.. semua orang ada masalah masing2 jadi pandai2 lah menyelesaikannya.. tahniah gak buat ogy sebab dia dinaikan pangkat.. tak ku tahu lip lap lip lap dah setahun dia keje.. bapak ahh!! tak per pangkat naik..gaji naik jgn lak lupe kawanmu ini wahehee..

Liverpool..?? tahun nie tak macam tahun2 lepas sebb kegilaan ku terhadap bola sepak EPL makin menjadi2.. fanatik terhadap pasukan yg ku minati sejak dibangku sekolah sampai ke shahwat nya.. aku memberikan kepercayaan kepada liverpool utk menunjukan semangat juang.. tak per asal dok tangga ke dua pun ok lah.. janji dia menang semua baki perlawanan..

ape lagi nak tulis..??? dah la tu...

No comments: