Nuffnang Ads

Monday, August 9, 2010

Bye Bye BlackBerry...

Bersediakah anda mendengar kata putus dari kerajaan berhubung dengan kes pengharaman phone paling popular dimasa ini.. yang selama nie mengidamkan henpon bersaiz bagak nie boleh lah beralih kepada jenama lain sebab keistimewaan henpon sanggih nie bakal terkubur tidak lama lagi...

tapi adakah ia akan menjadi riality..?? susah bagi kita untuk mentafsirkan ape kejadahnya untuk kita masuk campur dalam hal-hal yang kita sendiri tidak tahu kan.. apa tah lagi yang tidak memakainya.. so.. diam-diam sudeh..

mengikut apa yang boleh disharekan disini pengeluar henpon nie telah melanggar syarat atau undang-undang henpon.. dimana ia telah memberi kebebasan luar biasa kepada pengguna henpon nie untuk berhubung dengan sebarang makhluk yang memiliki BlackBerry di bumi ini.. woahh!! gilew lah..

dan mengikut apa yang aku dengar dari cik bedah menyatakan dimana maklumat yang dihantar melalui henpon BlackBerry ini dikumpulkan dan wartakan kepada sebuah syarikat yang dilantik oleh RIM - pengeluar henpon nie ha.. so.. maklumat rahsia korang sudah berada ditangan orang lain..

segala mesej bbm dengan balak dan awek korang boleh dibaca oleh orang lain.. apa tah lagi yang berselingkuh..wakaka kantoi~!! tapi tu tak la nak diherankan sgt sebab aku lebih herankan jika semua maklumat penduduk bumi akan dikumpulkan oleh puak2 yahudi untuk menawan dunia ini dengan halusnya..

jadi berfikir sebelum memesej..ader betul aku tulis tu..?? hahaa...

http://www.thelegendsleague.com/blog/wp-content/uploads/2009/12/Photo-154.jpg

2 comments:

Rosie Posie said...

statement takley blah~!! =))

kenshiro said...

=)) khas utk ko..