Nuffnang Ads

Wednesday, August 25, 2010

Masih ada orang yang tak bertamadun...


Aku nak luahkan sedikit kekesalan berkenaan dengan ape yang terjadi di kedutaan besar malaysia di jakarta 2 hari lepas, aku rasa tajuk diatas sesuai untuk mereka yang melempar najis dan membakar bendera dihadapan kedutaan, kolot!! dan memang tak bertamadun!! kalo beruk tengok pun, beruk hairan.. sebab ape..?? beruk pun belum tentu sanggup calit taik sendiri gie lempar tak tentu tempat..



kalau dilihatkan aksi mereka org..  boleh nampak dah bertapa bonggoknya bangsa diorg.. tapi aku tak leh nak marah kan semua org indonesia sebab aku banyak kenalan dari sana yang cukup2 hormat pada malaysia.. malah sepanjang pekenalan aku dengan member2 aku.. memang diorg tak henti2 memuji malaysia.. puak2 yang sakit hati dengan malaysia nie kebanyakan budak2 muda yang masih study disana.. dan tidak tahu akan dunia luar..


* bakarlah mercun ker.. bunga api ker baru la best sket..

kalau mereka datang ke sini diorg akan sedar diri mereka ditahap mana...aku rasa perbuatan mereka tu semua akan merugikan negara mereka sendiri.. rakyat malaysia tak mati pun kalo tak berkawan dengan indonesia.. malaysia tak jahanam pun kalo indonesia tak mau bekerjasama dengan malaysia.. malah akan bertambah jahanam plak skang nie...



* gue gak ngomong apa-apa sih mas..


* pesanan untuk rakyat malaysia yang dikasihi.. kita memang marah tapi kita jangan tiru cara diorg.. kalo berkawan dengan orang pakai cawat.. jgn sesekali kita pun pakai cawat okeh!!!

* kalau boleh kencing berdiri kenapa masih pakai cawat..




* biar aku tak der gigi.. asal tiada hasrat dengki...

1 comment:

Qistina said...

aku setujuuu mereka yang berkelakuan macam tu dot semua yg EQ n IQ RENDAH :) klu berpelajaran mereka tentu akan berpandangan jauh :)