Nuffnang Ads


Friday, August 13, 2010

sila periksa murtabak anda..

 nie murtabak ehsan dari google..ahaks~!!


semangat gile aku nak update blog aku nie.. aku baru balik dari bazar tadi.. jadi menu aku hari nie tak seperti yang semalam-semalam sampai penuh meja kan.. jadi ari nie aku kurangkan sket perbelanjaan berbuka untuk hari nie... korang plak cam mana..??


Murtabak ~!! murtabak~!! memang benda alah yang paling laris time bulan pose nie.. sape yang berniaga murtabak~!! murtabak~!! pasti kaya sekejap.. haha tadi aku sempat gak rembat dua keping murtabak dari bazar ramadhan seksyen 6... dan cerita aku pasal tajuk diatas ialah.. korang pernah pikir atau selidik akan apa disebalik murtabak~!! murtabak~!!..?? bahan-bahan nya sudah tentunya telur, ayam @ daging dan bawang selain penebar nya...

 nie telur itek okeh.. wana dia putih..

  
Dalam dok tunggu murtabak aku siap.. aku sempat gak la perhatikan sekeliling tempat mamat nie berniaga.. yerla mata aku mana leh dok diam kan.. hahaha.. terpaku jap tgk budak tu wat murtabak pakai telur itek~!! haiyoo... hilang sekejap selera aku.. memang aku tak suke itek kot!! tapi dan order.. berserah jerk lah... 

Aku cadangkan kat sini supaya korang periksa habis2 pasal murtabak yang korang beli tu.. 

  • Telur ayam atau telur itek ... tapi belum ada lagi org pakai telur puyuh buat murtabak.
  • Pastikan telur itu dicuci.. yerla.. telurkan.. dari mana datangnya telur tu kalau tak keluar   dari.*@^!@... so .?? lu pikir lah sendiri..
  • Si penebar roti juga korang kena check betul2.. ader sesetengah tu.. selekeh nak mampos.. adeh.. berpeluh bagai nak rak~!! ini harus diambil tindakan nie..~!! tindakan jgn beli haha..
  • kuah..!! aku jarang la makan murtabak pakai kuah.. tapi kalau kuahnya sedap sudah tentula makan dengan kuahnya skali kan... tak kan pakai tangan kot... eh merepek plak..~!!
 *kalau penebarnya awek.. tak per.. dikecualikan wakakaka...

so~! diingatkan disini supaya korang periksa murtabak korang sebelum order okeh~!! bila dah order nak cancel kurang pahala.. buruk siku plak nanti hahaa... selamat berbuka~~!!

No comments: