Nuffnang Ads


Friday, September 10, 2010

Selamat Hari Raya.... Sengal~!


Assalamualaikum.. Terlebih dahulu aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri untuk kali ke 24.. sebab ape 24..??  sebab umur aku 24 lagi okeh.. hahaha muda..?? yeah reality nyer cam raya dah masuk 30-40 tahun punya geng kot.. sungguh bosan okeh..??

Untuk menambahkan kesengalan hari raya yang indah ini.. adalah 24 jam berlalu sebuah rumah pun aku tak pergi lagi untuk beraya.. sedih~!! seingat aku time sekolah2 dulu..hari raya pertama dah boleh tawaf habis seberapa banyak rumah yang boleh dipergi.. kalo buleh rumah hantu pun aku pie beraya...

Tak cukup sengal..?? yeah aku tambah lagi.. nie kali dah masuk bape kali raya dah aku miss pergi solat hari raya.. huhuhu.. kenapa..?? bangun lambat..?? tak dowh..aku bangun awal dah semalam.. tapi aku muskil nape masjid kat umah aku tu solat awal gile sedangkan kat tv aku tgk blom start solat.. adakah waktu disetiap masjid berlainan..?? kecewa wey bile sampai2 masjid turun kete ader orang suh balik cakap dah habis solat... malu doee.. !! =))

Akhir kata untuk coretan aku di raya kedua nie..mengharapkan suasana raya yang best akan berterusan.. pose sebulan..raye pun sebulan kannn!!! dah!! aku nak gie mandi.. selamat hari raye sekali lagi...

No comments: