Nuffnang Ads


Friday, September 17, 2010

Bila tiada takbir di hari raya.. dan ia pergi buat selamanya...



Selamat siang..~!! lame gile aku tak wat keje sekolah..now ari nie aku curi2 taip mesej untuk update blog aku nie.. tak der masa tu satu hal la kan.. pc kat umah pun kejap baik kejap cam cibai.. padahal aku baru tukar jerk kot grafik card dia tu.. bodo!! sungguh bangla yang jual kat aku tu!! bukan kowang hahaa...

Adakah korang perasan atau tolong perasankan bahawa raya tahun nie agak kurang dengar takbir di TV mahupun radio..?? nak masuk seminggu dah raya nie aku hanya dengar takbir raya sekali jerk kot tu pun malam raya kat astro oasis~!! sedih betol!! kalo yg dengar dipagi raya kat masjid sila abaikan sebab aku tak dengar sebab ape aku tak dengar..?? sila buat2 baca tragedi dipagi raya yang sengal.. hahaa..

Tapi serius lah memang jarang dengar suara2 best bertakbir raya tahun nie.. tak silap aku la.. tahun lepas gempak gak setiap stesen tv dok tayang takbir raya.. adakah ia bakal pupus lenyap tahun depan.. owh jangan lah bergitu.. 



Dan pagi tadi.. dalam keheningan pepagi buta menyelak surat khabar terkejut gak dengar berita akan perginya seorang pelakon yang aku minati... uncle M. Rajoli.. beliau memang pelakon yang teramat best bagi aku.. tabah2 kalo jadi pak lawak memang kelas beb~!! kalo jadi Ustaz lagi tak leh bla.. memang masyukkk!! kini beliau pergi buat selamanya.. semoga rohnya berada dikalangan orang-orang yang beriman.. al- fatiha...


* cerite rabun lakonan arwah bersama kartina aziz memang tangkap nangis~!! huk huk .

No comments: