Nuffnang Ads


Friday, October 1, 2010

Blackberry Torch..!!!!



Rasanya masih belum hilang lagi kejakunan Iphone 4.. hari nie tiba plak satu lagi model hanset yang akan menambah kejakunan yang akan membuat pengguna-pengguna henset berfikir separuh mati nak pilih yang mana satu yang terbaik daripada yang terbaik.



BlackBerry Torch 9800 slide memang agak pelik bin ajaib bila ketamakan fungsi kecanggihan disumbat dalam satu edisi.. dah lah full touch screen boleh plak sumbat papan keyboard disebalik rekaan berbentuk slide gitu!! dan fungi yang akan menyebabkan iphone 4 tak laku sudah tentu.. blackberry nie dilengkapi dengan 3G..wifi selain aplikasi yang sememangnya menarik seperti facebook, myspace, bbm dan rakan-rakan yang sama waktu denganya.. tak cukup terkejutkah korang..??kalau belum terkejut tak per.. blackberry nie jugak dilengkapi dengan kamera 5 mega pixel diserikan lagi dengan LED flash yang cun!! harus diingat paparan screen blackberry tidak boleh dipertikaikan lagi memang super best!!
 
Dan.. pekara yang paling penting dalam sifat-sifat diatas sudah tentu.. harganya..?? kan..?? tak kan tipon sebagus nie jual seribu dua jerk kot..?? hahaha.. untuk maklumat korang harganya untuk pasaran Malaysia masih belum diputuskan lagi.. so.. boleh la start menabung skang...

No comments: