Nuffnang Ads


Thursday, September 30, 2010

Bila blogger lagi popular dari artis...



Jam menunjukan kul 12.30 tgh malam, ini lah berita yang ingin disampaikan oleh orang yang tak boleh tido.. dalam mencari ilham ape benda aku nak buat.. dok usha2 blog rasa nak update.. dah sign in lepas tu tak taw nak update ape.. nah ambek !! ku rasakan nie tajuk yang best untuk aku menaip malam nie.. 


Sesungguhnya blog aku nie wujud sudah agak lama.. sejak dua menjak nie jerk tangan kembali gatai kemain lagi rajin nak hidupkan blog yang tak seberapa nie.. sekurang2nya dia boleh menjadi tempat lepas geram atau ape2 yang boleh dikongsi.. ulang!! yang boleh dikongsi.. yang tak boleh dikongsi kalo nak kongsi pun tak bole.. owh dah start melalut!!

* nie la benner lama blog aku.. cantik tak..?? cam sakai!!!

Tulis blog boleh dapat duit..?? yeah!! ko ingat menyanyi sampai pecah anak tekak jerk dapat duit..?? salah!! dengan menaip benda alah nie pun bleh dapat duit.. zaman dah berubah.. sila jangan jadi katak dibawah longkang..  tapi aku masih tak taw lagi cara nak dapat duit lagi cepat dari menaip.. kalau ader share la.. kalo sign in facebook dapat duit jgn kasi kat aku sebab aku tak nak jadi murtad sebab dok pecaya benda karut korang tu..

 * kalaulah menaip leh jadi cam donal trump..kan best monyet!!

Popularkah blogger..?? sebelum menjawap soalan disebelah.. jawap dulu yang ini.. Popularkah Blog ko..?? hahaha... * blog aku tak popular okeh!! blog ader macam2 jenis.. boleh dikisahkan sebagai wartawan tak bergaji la.. kadang2 ada yang buat blog untuk tulis diari harian lah, menjadi suri rumah lah, kisah percintaan lah, politik lah.. macam-macam ada.. jenuh kalo nak cari satu2... 


Peminat..?? tak payah bersusah payah masuk Raja Lawak, Akademi Fantasia atau pun rancangan Biggest Loser  untuk mendapat peminat sebab dengan cara korang menaip pun boleh buat orang gelak sampai ajak mak bapak join.. tak payah menunjukan muke kesian menanges bagai nak mampos semata2 nak kan sokongan  peminat.. dengan cara korang sampaikan mesej kat blog pun boleh dapat peminat.. peminat fanatik lagi!!

* ni bukan pemilik blog ini yer!! name dia yusuke kamiji.. beliau antara blogger paling popular didunia.. tapi muke dia cam aku lah..!! sila terkejut!!!

No comments: