Nuffnang Ads

Tuesday, October 5, 2010

itu cerita lama.. dont forget...



Ini cerita lama aku.. so ini tiada kena mengena dengan korang semua.. ia nya hanya sekadar coretan kisah silam yang harus aku ingat kembali supaya ia tidak hilang telan dek zaman. kawan sejati @ kawan karib memang akan buat korang happy sampai mati.. kalo boleh semua nak sharekan.. silap2 spender koyak pun dia gie bagi taw kawan dia tu.. sape..?? bukan aku.. aku saje kasi contoh!! hahaha....


Secara terus terang lagi bersuluh aku memang tak banyak kawan time sekolah.. bukan sekolah jerk kat rumah jugak.. salah satu sebab aku kurang kawan sebab aku selalu pindah sekolah.. selalu pindah sekolah bukan sebab jahat ok!! tapi sebab pindah rumah.. jadi ia berhubung kait dengan sekolah juga..

Minggu lepas aku jumpe kawan form 5.. dia wat open house.. habis sekolah sampai lah minggu lepas aku baru jumpe dia nie.. owh.. rupanya tidak berubah.. tak der perubahan.. jauh berbeza dengan aku.. haha siot!!
sila abaikan...!! kami org bertiga memang rapat habis.. pergi, balik sekolah same.. kadang2 ponteng sekolah pun rumah dia gak la.. sebab rumah dia besar..dan bilik dia belakang skali umah dia.. so memang port yang baik untuk menyorok.. harus diingatkan depan rumah dia plak rumah cikgu!! haha.. kenapa cikgu tu buat rumah depan rumah dia pun aku tak taw la..

Dan seorang kawan aku nie plak seorang yang baik tak ingat.. dia memang seorang yang berterus terang lagi bersuluh.. aku kawan dengan dia sebab ape pun aku tak taw... tapi dia best!! susah senang kite org bersama.. dan ari tu dia cerite balik cam mana kite org gie sekolah dengan moto kapcai dia.. owh.. aku hampir lupe.. ape perasaan manusia yang normal bile naik moto ekzos terabur tengah jalan..?? jgn pikir akan keadaan moto tanpa ekzos sila bayangkan bunyinya macam mana...?? memang orang utan akan mengamuk bila dengar.. ekzos moto dia memang selalu tercabut.. sampai aku kena tekan ekzos moto dia tu supaya dia senyap sket.. kadang2 haus tapak kasut sekolah dek ekzos tu..!! serius shit!! memang lawak.. hahaha...

Hehe..aku banyak lupe kisah time sekolah.. huhu ruginya... 

Dan skang semua dah ader kerjaya masing2.. alhamdulilah.. budak-budak setan dah jadi tokey.. ader banglow.. kete 4,5 bijik.. dah kawin.. beranak pinak bagai dah.. aku..?? ntah la labu... kenapa harus cerita pasal sekrang sedangkan aku sedang cerita pasal kisah silam.. ok.. cukup!! sila noktah.

 * kenapa merah jambu sangat nie.. tak der gambar lain kah..??  tak per.. jgn bocorkan rahsia aku suke bear okeh!!

* aku sambung lain kali kalo member aku tu cerita lagi pasal kite orang zaman dolu2.. hahaha...

No comments: