Nuffnang Ads


Thursday, October 28, 2010

Rmeen's Chocolate... Coklat yang sayang nak makan..

anda peminat coklat..?? hantu coklat..?? 
atau mencari sesuatu yg sesuai untuk gift..??

kerabat kenshiro 
 menghidangkan

Rmeen's Chocolate...

 wallawey.. aku memang tak leh nampak coklat.. apa saja berkaitan ngan coklat jgn hulur.. memang aku sambar.. kali nie pesanan khidmat masyarakat aku bawakan coklat Rmeen's special edition punya.. tgk design tu.. mana ader cadbury bleh buat.. hanya di Rmeen's saja..

menarikkan..?? nie sesuai la wat gift.. oh tolong la gift kan kat aku..!!

 
tengok tu ader bear.. huhu.. nak yang itu!! 

rasa sekali.. nak lagi.. apa lagi.. order la sini..

menerima tempahan coklat untuk semua majlis.

hubungi anna : 017-5152531

                          010-2133360

 

Nak tgk orang yang tak dapat makan coklat Rmeen's..??

 

siap tumbuh siong lagi!! hahaha...








   



 

seceria apa bila sudah dapat coklat..?? nie ha..


* nie gambar anak tokey.. "ain kalo negeri sembilan menang piala malaysia lagi tahun nie aku nak 16 kilo coklat Rmeen's tanpa kompromi !! ( yg bentuk bear tu )

 

No comments: