Nuffnang Ads

Sunday, October 31, 2010

sesweet apakah hubungan korang

hola all.. banyak draf kat store yang belum di keluarkan.. kadang2 taip2 save camtu jerk.. tak der rasa nak up pon.. ape punya orang daa hahaha... kadang-kadang bila menaip kita tak sedar.. tapi bile nak kuarkan artikel tu baru serba salah dibuatnya nak kuarkan atau pun tidak.. ok2.. dah la tu mengarut sket2..

fokus pada tajuk diatas.. hehe.. artikel ini munkin akan membuatkan puak2 yang tidak sebulu dengan aku akan berguling sampai ke tanjung malim... sebab aku dok memotivasikan kenyataan tapi aku terhoyong hayang.. <-- betul kah aku eja nie.. 

sehari-harian aku berjalan.. dan melihat ragam manusia aku tertarik akan golongan2 yang berpasangan.. tidak kira yang sudah berkawin atau pun yang hendak berkawin atau pun yang belum tentu nak kawin haha.. ops! sebab ape..?? sebab macam-macam ragam atau persoalan yang bermain dalam fikiran aku.. bahagia kah..?? atau muram kah..?? atau manis kah hubungan mereka..

dan aku dah buat sweet2 nya bagaimana.. ini adalah dari pemikiran aku sebagai aku.. bukan dari kawan atau pun jiran sebelah rumah aku..



sesweet popcorn !!


pasangan yang memang sempoi.. pasangan yang jarang menunjukan kesedihan.. selalunya pasangan ini penuh dengan lawaknya.. kehidupan mereka seperti biasa.. tapi rasa kasih dan sayang hanya pada mereka berdua sahaja dan tidak menunjuk2 yang mereka berpasangan.. lebih hebat lagi mereka bertepuk tampar.. sepak menyepak sesama mereka jerk tak menyusahkan orang lain..


sesweet vanilla !!


pasangan yang penuh dengan lemah lembut.. tangkap leleh.. hati basah.. jiwang karat.. ini lah ayat yang boleh dikeluarkan untuk mengambarkan pasangan ini.. kasih sayang yang pasangan ini bukan takat dapat menyetuh perasaan orang lain sahaja.. silap2 burung, cicak dan lipan akan turun merasainya.. kadang2 akan rasa cemburu apabila melihatnya.. 


sesweet kurma !!


pasangan lebih kurang dengan pasangan diatas.. tapi yang nie lebih munasabah diri sket sebab mereka lebih berhati2 berpasangan dikhalayak ramai.. rahsia kasih sayang diorg hanya akan dapat dihidu oleh makhluk2 yang hebat saja.. kadang2 kita tak perasan pun yang mereka bercinta.. taw2 bang! bang! boom!! jerk.. 



sesweet pepsi !!


pasangan yang nampak bukan macam pasangan.. kadang-kadang macam musuh.. kadang-kadang macam kawan.. kadang-kadang baik.. kadang-kadang gaduh.. tapi mereka bahagia.. itu menjeleskan okeh!! 



sesweet asparagus !!


pasangan yang seorganik title haha.. nampak hijau saja.. baik dan penuh dengan tata susila.. cakap pelan-pelan.. pandang-pandang.. jeling-jeling.. sampai orang naik juling haha.. 

dah habis!! korang rasa korang sesweet apekah..?? lu orang pikir lah sendiri.. tapi harus dingatkan ini adalah dari pandangan kenshiro.. bukan dari Datuk Dr' fadzilah kamsah yer!!

1 comment:

yuyunemarcello said...

aku tak paham aku kat category yang mane,,, sesweet roti gardenia ade x?