Nuffnang Ads


Thursday, November 4, 2010

13 perkara yang aku nak....

13 perkara yang aku nak....



assalamulaikum.. dan salam 1 Malaysia.. aku menerima satu lagi ugutan yang memang bukan dari "along" tapi kali nie dari "kak long" wahaha.. amat susah untuk aku membocorkan rahsia kerajaan kenshiro dimata rakyat jelata tapi terpaksa lah kasi taw.. kot2 diorg boleh bantu merialisasikan impian..wah!!

jutaan terima kasi kepada emak adelia.. wah aku taip name anak orang macam aku hapal jerk kan.. haha lantak ah.. jadi dibawah nie adalah 13 perkara yang aku nak daripada 2 billion senarai yang aku nak.. selamat menyaksikan kerakusan kenshiro!!

1. aku nak kawin!! wahahaa.. memang nie yang ditunggu2 oleh semua pengkritik2 aku.. diharap bersabar yer tuan2 dan puan2..

2. aku nak bawak kapal terbang!!.. memang tabiat semulajadi gilekan kapal terbang.. bukan sebagai penumpang.. tapi sebagai pilot..!! sumpah best!!.. sampai skang aku masih tak reti nak download set flight simulator.. sedih sungguh!!
3. aku nak jadi menteri.. memang tak kan menjadi kenyataan sebab tu aku tulis kat sini wakakaka.. best kew jadi menteri..?? jawapanya sudah tentu!!

4. aku nak rumah atas bukit!! bukan bukit belacan atau pun bukit antarabangsa tapi bukit yang tinggi macam cemeron highland tu ha.. bile pagi2 kabus masuk dlm umah.. pergh!! asyik bai!!

5. aku nak keliling dunia.. hehee.. keliling dunia naik boeing 747.. tambah kalo aku pilot.. lagi best!! sekali lagi orang gile kapal terbang bercerita pasal kapal terbang..


6. aku nak lisa surihani jadi isteri aku.. =))  kalo ia menjadi kenyataan.. akulah manusia paling bahagia dalam plenet bumi nie.. sebab dulu aku ingat jessica alba nak kawin ngan aku.. tapi dia kawen ngan mamat selekeh mana tah.. huk huk.. (patah hati)

7. aku nak bawak family aku gie mekah.. gie mekah wat haji same aku.. wow.. anak yg baik!! tambah2 kalo gie..naik kapal terbang..aku yang drive!! =))


8. aku nak kereta yang paling aku suke.. bukan viva.. bukan proton.. tetapi HUMMER!! biar pun tidak begitu lama aku mengenali akan jenama kereta nie.. tapi bila pertama kali tengok hati ku dah terpaut dampai ke lubang dubur ader cop HUMMER.. bile ader org bawak jerk aku akan usha kete nie sampai hilang dari pandangan aku.. ish ish.. sape nak kasi.??

9. aku nak kawan2 aku semua bahagia.. hahaha ayat menjaga hati..?? tidak.. serius la.. mestila nak tgk semua orang bahagia dengan kehidupan masing2.. sebab skang nie.. macam2 ada.. yg nie gaduh yg nie.. yg tu gaduh ngan yg nie.. tak baek taw...

10. aku nak diri aku dalam kartun SpongeBob SquarePants sebab nanti aku leh jumpe patrick star.. haha... tahukah anda aku amat teringin nak tinggal dalam umah spongebob!! 

11. aku nak parti2 politik semua bersatu.. jangan gaduh2.. kalo nak gaduh2 pergi semenanjung gaza sana.. apa guna bergaduh dalam sebuah negara yang kecik dan tak seberapa nie..??

12. aku nak sangat jumpe budak2 sekolah aku dari sekolah rendah sampai habis sekolah.. disebabkan aku nie selalu pindah rumah dan sekolah jadi aku berkawan sekejap2 jerk.. kadang2 bile dah mula rapat.. mula la nak pindah umah.. bile pindah umah pindah la sekolah.. bukan pindah gie umah sebelah.. jauh2 plak tu!!



13. aku nak jadi seorang yang sempurna.. bukan lah aku tak cukup anggota badan.. tapi sempurna bagi aku ialah mempunyai kehidupan yang selesa.. family.. kawan2... isteri.. hehe.. dan lain2.. cukup!!

berakhirlah sesuatu yang korang patut tahu apa yang aku nak.. semoga apa yang aku nak menjadi kenyataan.. hahaha.. gile kau..!! tak per itu kire anggan2 la kot.. sekurang2nya ada gak anggan2 dari dok berangan sowang2.. korang taw gak ape anggan2 aku hehehe.. dah2.. cukup sampai disini.. haruskah aku wariskan tag ini kepada orang lain..??

tak per.. aku bertindak baik hari ini dengan tidak TAG mereka2.. tapi harus di ingatkan jika anda teringin sila buat!! aku nak baca hahaha...





    

2 comments:

Rosie Posie said...

2 point tu pasal isteri.. =)) ko dah insap ke dot? =))

kenshiro said...

insaf seketika.. kasi hands up sket!!!