Nuffnang Ads


Monday, November 15, 2010

al-kisah ceom molot..

Assalamulaikum dan Salam 1 Malaysia
agak lame aku tak update blog.. sorry ianya tidak disengajakan atau saje-saje... tapi aku kekurang idea untuk menaip.. jadi malam nie aku rasa nak menaip.. isu pertama yang aku nak bangkitkan pasal sebuah video yang dah mula popular kat Facebook.. mengenai seorang perempuan dan pakwe dia ceom molot tepi jalan.. bukan tepi jamban.. tapi tepi jalan..



bukan lah niat aku nak bising2 pasal video nie sgt sebab.. kalo nak tgk si pempuan pun tak der la lawa mana.. tahap longkang kot.. tapi aku mula fikir tentang bila sudah ramai yang tengok video nie.. apa riaksi mak bapak budak perempuan tu.. yang lelaki sila abaikan sebab memang banyak lelaki seperti itu sekarang haha.. yang akan merosakan kaum wanita.. oh panas!!



kita memang bukan hidup pada zaman jahilliah lagi.. tapi kita harus ingat yang kita hidup di Malaysia yang punya adat yang tersendiri.. zaman dah moden.. maju.. tak payah la kuno sangat nak ceom rasa taik gigi masing2 tepi jalan sambil rakan2 mengelak tawakan tabiat haiwan tepi jalan tu.. banyak lagi tempat lain kot boleh buat.



aku bukan lah kisah sgt kalo diorg nie nak buat sex kew ape.. tapi agak2 la.. nie bile tgk video nie aku bukan nak marah kan diorg nie.. aku sedih tgk nasib mak bapak yang tak tahu apa2.. cuba mak bapak pempuan n lelaki tu sendiri tengok.. tak kew malu..?? kalau jenis yang tak taw malu tu tak leh nak kata ape la kan.. wassalam..

eh.. nabil pun ceom mulut gak dengar kate..
* sorry tak leh nak post video ceom molot tepi jalan.. blog nie dah cukup berat dengan dosa... haha..

2 comments:

Rosie Posie said...

sempat lagi tu cedok stori nabil =))seb bek lenot tak ngan nabil..kalo tak sure kene semolot =))

kenshiro said...

haah.. mau jadi sin chan si nabil tu..=)) jgn kate melodi.. dia siap wat sidang akhbar kat astro awani kot..